Renault nieuwe partner tv-programma ‘The voice of Holland’

Deel deze pagina

  • Renault automotive partner van ‘The voice of Holland’
  • Prominente rol weggelegd voor nieuwe Renault Clio
  • Muzikaal spektakel al negen seizoenen uitermate succesvol

Renault is met ingang van het nieuwe, tiende seizoen officieel partner van het bekende tv-programma ‘The voice of Holland’. Daarbij zet Renault de nieuwe Clio in de schijnwerpers.

Vrijdag 8 november om 20.30 uur barst bij RTL 4 het jubileumseizoen van ‘The voice of Holland’ los. Het muzikale spektakel is al negen seizoenen het grootste podium waar talenten zichzelf in de kijker kunnen zingen. Het tv-programma scoort al tien jaar fantastische kijkcijfers en breekt record na record, zowel nationaal als internationaal.

Als onderdeel van de 360-graden mediastrategie van Renault is het merk komend seizoen automotive partner van ‘The voice of Holland’ en tevens exclusief partner van het succesvolle online format ‘The Voice Family’. Dé online zangcompetitie, waarbij de Voice-coaches op zoek gaan naar de meest muzikale families van Nederland, is terug. De families bestaan uit broers, zussen, neven, nichten, ooms, tantes en nog veel meer. Ook teamgenoten, klasgenoten en huisgenoten hebben zich opgegeven. Alles is familie!

“In de uitzendingen van het populaire programma is een prominente rol weggelegd voor de nieuwe Renault Clio”

Tijdens ‘The Family Auditions’ staan zestien families klaar om hun vocale kunsten ten gehore te brengen. Daarvan gaan er acht door naar ‘The Family Battles’. Die families worden verrast door Geraldine Kemper die het goede nieuws hoogstpersoonlijk komt brengen. ‘The Voice Family’ is vanaf 8 november te zien via de app van ‘The voice of Holland’, de website en YouTube. In de uitzendingen van het populaire programma is een prominente rol weggelegd voor de nieuwe Renault Clio.

Hubert Frederix, manager marketing communicatie: “Als Renault Nederland zijn wij trotse partner en zien wij ‘The voice of Holland’ als een mooie samenwerking om onze 360-graden mediastrategie op een impactvolle manier tot uiting te brengen.”