Klantbeoordelingen

Sales

9.6

Totaal

9.9

Aftersales

10.4

Uw mening is belangrijk: schrijf zelf een review!

Uw mening is belangrijk voor ons, daarom vragen wij u een review te plaatsen over uw ervaringen bij Janssen Kerres. U kunt ervoor kiezen om een review te schrijven voor onze sales afdeling of onze aftersales afdeling. Wij waarderen het als u ons een review geeft.

Wij horen graag van u!

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.
  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Wat zeggen andere klanten over ons?

10

Van Bruggen Adviesgroep Hrl Kerkr - 2018-09-20 04:33

Aflevering nieuwe bedrijfswagen

Uitstekende ervaring met verkoper de heer Johan Winkens van Dacia Sales. Ruimschoots de tijd genomen voor uitleg en alle afspraken correct nagekomen, zelfs een volle tank bij aflevering. Op correcte en vriendelijke wijze geholpen. Alle lof!
Helaas kan ik dat niet beamen bij de aftersales. Vooral de werkplaats heeft nog veel verbeterpunten te gaan. Klantvriendelijkheid kent men hier niet en op een klacht wordt simpelweg niet gereageerd! Jammer.

10

Leo - 2018-09-17 01:50

cruisecontrol

bedankt voor de goede service en het goed in bouwen van de cruisecontrol het werkt top

10

vink - 2016-08-21 04:29

Reparatie aan me auto

Ik mag zeggen dat het garage bedrijf Janssen Kerres uit Maastricht een tien heeft verdient. Hoe ze me geholpen hebben met me doorreis van uit Hilversum naar Frankrijk, waar ik met auto pech terug moest,van uit Arlon in Belgie, naar de eerste beste Renault garage in Nederland. Op vrijdagmiddag half twee, me met spoed te helpen. Het materiaal moest ook nog bestelt worden en zaterdagmorgen om elf uur, me weg weer kon vervolgen naar Frankrijk. Na afspraak van de reparatie kosten .bleek dat het achteraf nog honderd euro goed koper was. Sappho Janssen Kerres
N. Vink , Hilversum.

20

W.Kneepkens - 2018-12-13 04:49

A beurt Renault Catur Initiale Paris

Geweldige service, persoonlijk, proffesioneel. Na de service beurt is alles met me besproken. Werd persoonlijk naar mijn wagen gebracht en tot mijn grote verrassing was die zowel van binnen als buiten gereinigd ! Janssen Kerres Sittard werkplaats en werkplaats receptie, mijn dank!!

10

M Kreutz - 2018-11-22 04:12

TOP SERVICE!

In de zomer 😂 winterbanden met velgen besteld bij onze nieuwe auto bij Janssen Kerres Kerkrade . Deze waren niet voorradig en moesten besteld worden. Deze week kwamen ze binnen en werden wij zeer verrast door een leuk telefoontje. Ons werd medegedeeld dat de auto thuis werd opgehaald en teruggebracht als de winterbanden netjes zijn gemonteerd. De zomerbanden werden uiteindelijk niet in onze mooie en nieuwe auto gelegd maar separaat thuis afgeleverd. Één woord TOP Service. Bedankt Hans Ritzen 👍
Met vriendelijke groet,

M Kreutz

6

Hennie - 2018-04-26 07:20

Afspraak voor APK-keuring

Ruim 3 weken voor het verlopen van mijn APK probeerde ik een afspraak te maken voor de APK-keuring en de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Van mijn dealer kreeg ik te horen dat de eerst mogelijke datum 5 dagen na het verlopen van mijn APK was. Dit zou betekenen dat ik 5 dagen mijn auto niet kan gebruiken omdat ik dan niet verzekerd ben. Ik heb nog aangegeven dat de onderhoudsbeurt later kon, maar dat het fijn zou zijn als de auto op tijd gekeurd kon worden. Maar dat alles was absoluut niet mogelijk, ik had namelijk veel eerder een afspraak kunnen maken. Meedenken voor een oplossing was blijkbaar ook niet mogelijk. Vorige jaren was overigens het maken van een afspraak enkele weken voor het verlopen van de APK geen enkel probleem.
Noodgedwongen heb ik inmiddels een afspraak voor de APK-keuring en onderhoud bij een andere garage gemaakt. Als klant voel ik me belazerd door Nissan dat blijkbaar loze beloftes doet over gegarandeerde mobiliteit voor haar klanten!

10

Peters - 2017-12-20 07:44

aflevering leaseauto

aflevering van mijn leaseauto op vrijdag 15-12 als zeer prettig ervaren.
Er is en wordt tijd voor de klant gemaakt en er is ruimte genoeg om vragen-/tekst en uitleg te krijgen over de auto
De kennis en kunde van de medewerker is perfect en kan het duidelijk overbrengen naar de klant.

10

Pelzer - 2017-08-15 11:48

Mijn review.

Betreft de Renault-Garage Janssenkerres te Venlo,
Het Van mij krijgt deze Onderneming de waardering 10 plus.
Ik heb een Renault Scenic van bouwjaar 2004, elders werd al
meerdere malen gezegd koop doch een nieuwe Auto.
Toch de Renault-Garage Janssenkerres verkoopt niet alleen
maar betrouwbare Auto’s nee, ook de service-onderhoud is
technisch ook wat betreft de Elektronica, helemaal perfect.
Helpen: Ik had een afspraak maar mijn Renault startte niet.
Ik belde en binnen de kortste tijd stond de service van Renault
Janssenkerres voor mijn huisdeur. Dus binnen de kortste tijd
was ik als nog bij mijn afspraak aanwezig.
Tevens werd ik altijd realistisch en serieus benaderd. En dit
maakt het uit dat ik met deze oude Renault nog altijd met
het gevoel van zekerheid en plezier helemaal content kan rijden.
Bedankt en hiervoor dan ook die plus achter die 10.

10

Mevr. Theunissen - 2016-07-20 11:18

Professionele organisatie

Professionele organisatie, vakkundig en betrouwbaar. Goede service en kwaliteit met persoonlijk contact.