Klantbeoordelingen

Sales

9.9

Totaal

9.8

Aftersales

9.4

Uw mening is belangrijk: schrijf zelf een review!

Uw mening is belangrijk voor ons, daarom vragen wij u een review te plaatsen over uw ervaringen bij Janssen Kerres. U kunt ervoor kiezen om een review te schrijven voor onze sales afdeling of onze aftersales afdeling. Wij waarderen het als u ons een review geeft.

Wij horen graag van u!

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wat zeggen andere klanten over ons?

10

Irene Mueller - 2020-10-19 08:22

Compliment

In de zomer een hele fijne Nissan Micra gekocht. Hiermee ben ik uiterst tevreden, tevens wil ik een mijn complimenten uiten over de verkoop door Maikel Kloth. Hij is de juiste man op de juiste plek.

10

Familie Kengen - 2020-10-09 01:24

zo moet het

Al bij het eerste oriënterend bezoek (om te gaan leasen) een vrijblijvende, enthousiaste, ontspannen en geïnteresseerde ontvangst door het team verkoopadviseurs; later maakte Hans Ritzen dat helemaal waar door ons info over leasen te geven, maar ook vrijblijvend in een vrijblijvende sfeer- om iets te hebben om over na te denken- ter informatie een goed doordacht voorstel voor het kopen; weer later deed hij dat proactief nog eens terwijl wij een proefrit maakten…uiteindelijk hebben we een Stonic gekocht, met alle credits voor Hans!
Brenda handelde later de zaken in diezelfde ontspannen sfeer af bij het afhalen.

10

Eugène - 2020-10-02 08:31

Zeer goed geholpen na het geval met brand schade

We zijn goed geholpen door Marc pluim daarvoor👍

10

Bulles WWA - 2020-10-02 08:30

verkoop Zoe R135, met accessoires

wij zijn zeer tevreden over de verkoperadviseur Johan Winkens met de afhandeling van de nieuwe Zoe R135 met inruil van de oude Zoe, zoals de accessoires met het balie medewerkerster Esther Mares.

10

Lau - 2020-09-28 08:07

Goede Service

Prima geholpen bij de aanschaf van onze Renault Capture door Peter Graat
Hier worden eerlijke prijzen gehanteerd en prettig zaken doen
Auto netjes afgeleverd bij het ophalen alles volgens afspraak verlopen.

10

Thevis - 2020-09-21 08:10

Zeer tevreden over de ontvangst
Hulp en berekening wat er nog dit jaar gebeuren moet aan mijn auto
Dingen die je ongeveer weet maar de
Bevestiging voor een redelijke prijs
TOP Super geholpen

10

Budinova - 2020-09-17 08:25

Tevredenheid

Tevreden met de snelheid van autoreparaties en met een professionele aanpak. Bedankt met groeten.Budinova

0

Tevreden klant - 2020-09-11 09:14

Dacia Sandero – Janssen Kerres Kerkrade

In augustus ben ik bij Janssen Kerres Kerkrade gaan kijken voor een Dacia Sandero. Dhr Hans Ritzen hielp mij en vond een Blackline 1,2 voor mij in Helmond. De daarop volgende week kon ik proefrijden en de auto voelde meteen goed. De puntjes werden op de i gezet en de Sandero werd mij geleverd alsof het een nieuwe was. Mooi gepoetst en lekker nieuw ruikend, de afspraken in goede orde uitgevoerd, kreeg ik mijn nieuwe bolide mee. Brenda overhandigde mij de sleutels met een flesje wijn erbij, heel attent. Wat een heerlijk voertuig. De luxe die ik gewend was met mijn oude auto vond ik terug in de Sandero. Voor mij buiten verwachting, want ik ging terug naar een kleinere auto, qua omvang en vermogen. Goed afgeveerd, ruime zit, goed gevormde stoelen, best ruime kofferbak, met overwegend de veilige en handige snufjes die de huidige auto’s standaard hebben. Kortom, er is mij niets te weinig beloofd door dhr Hans Ritzen, complimenten hoor. Nu stap ik weer in om mijn rijgenot voort te zetten. . . ☺

Aanschaf occasion Dacia Sandero 1,2 Blackline

In augustus ben ik bij Janssen Kerres Kerkrade gaan kijken voor een Dacia Sandero. Dhr Hans Ritzen hielp mij en vond een Blackline 1,2 voor mij in Helmond. De daarop volgende week kon ik proefrijden en de auto voelde meteen goed. De puntjes werden op de i gezet en de Sandero werd mij geleverd alsof het een nieuwe was. Mooi gepoetst en lekker nieuw ruikend, de afspraken in goede orde uitgevoerd, kreeg ik mijn nieuwe bolide mee. Brenda overhandigde mij de sleutels met een flesje wijn erbij, heel attent. Wat een heerlijk voertuig. De luxe die ik gewend was met mijn oude auto vond ik terug in de Sandero. Voor mij buiten verwachting, want ik ging terug naar een kleinere auto, qua omvang en vermogen. Goed afgeveerd, ruime zit, goed gevormde stoelen, best ruime kofferbak, met overwegend de veilige en handige snufjes die de huidige auto’s standaard hebben. Kortom, er is mij niets te weinig beloofd door dhr Hans Ritzen, complimenten hoor. Nu stap ik weer in om mijn rijgenot voort te zetten. . . ☺

10

Peter - 2020-09-03 03:11

Pragmatisch en meedenken. Ook de 2e keer top

Dit is de tweede keer dat ik een auto heb aangeschaft bij Janssen Kerres in Nuenen. Net als de vorige keer werd ik geholpen door Jan Scheepens. Duidelijk een door de wol geverfde adviseur. Jan heeft oog voor de wens van de klant en kan volgens mij goed inschatten wie hij voor zich heeft. Hij probeert dan ook pragmatisch in alle rust met je mee te denken, maar vergis je niet; die auto gaat hij je verkopen!. Beetje humor d’r in en je hebt een prima recept voor een prettig aankoopgesprek.

Hij vroeg me achteraf hoe het verkoopproces bevallen was en in alle eerlijkheid kan ik stellen dat ik het hele gebeuren weer net als de vorige keer prima vond verlopen. Aan inlevingsvermogen geen gebrek. Dat geldt trouwens ook voor de service afdeling.

Bedankt

20

ffj muijtjens - 2020-09-02 03:52

nieuwe auto

rijd van af 26 augustus in mijn tweede dacia logan mcv ben in 2016 over gestap naar dacia kocht mijn eerste logan lpg en werd geholpen door een zeer vriendelijke verkoper (johan w ) en werd netjes behandeld koop en verkoop oude auto, servies en personeel toppie .
nieuwe logan 2020 net zo perfect (michel en nick) zal daar om ook lang dacia en trouwe klant blijven in maastricht bij kerres jansen

10

Moers - 2020-08-24 02:10

Proefrit Clio E-tech Hybrid

Heb in deze Clio gereden.en het beviel super.
Hebben er een gekocht en word over 2 maanden geleverd (Hopelijk)
Kam niet wachten tot hij geleverd word.

10

Larry van der Veer - 2020-08-07 09:25

Met een griffel

Als toerist op de camping in het superdrukke Valkenburg. Een lampje op het dashbord geeft aan dat ik technische hulp nodig heb. Die heb ik gevonden bij janssenkerres. En een snelle, correcte en erg vriendelijke benadering. JanssenKerres? Een 10 met een griffel!!

8

Mirjam - 2020-07-23 08:56

Dacia Stepway

We werden op een vriendelijke manier ontvangen en te woord gestaan. We zijn op een nette manier geholpen en zijn blij met onze nieuwe auto

10

Haartmans - 2020-07-21 01:42

Vanaf begin tot eind goed geregeld

Zoals bovenstaand al aangegeven was het vanaf het begin tot het eind allemaal goed geregeld. Het betreft een ordelijk bedrijf met een mooie showroom en vriendelijk personeel. De uiteindelijke koop verliep goed mede door de open houding van de verkoper en de info die we kregen gevraagd/ ongevraagd. Alles verliep prima en het is zeker waard om deze zaak bij anderen aan te bevelen.

10

Rosalie - 2020-07-06 09:03

Een hele blije, tevreden klant.

Heb gisteren mijn spiksplinter nieuwe Twingo opgehaald. Ben heel prettig en vakkundig geholpen door Hank Frieke. Goede uitleg gehad!Bedankt!

10

Jo Hesz - 2020-07-06 09:02

Super servies

De verkoopadviseur Michiel Kleijnen is een toppertje. Zeer goed geadviseerd bij de aanschaf van de nieuwe Captur 155.

10

Edmond - 2020-06-22 09:58

Prima geholpen

Door hr. Hoedemakers zeer deskundig geholpen en geadviseerd bij het maken van onze keuze.Nam alle tijd voor uitleg en luisterde prima naar onze wensen.Zeer klantvriendelijke verkoper

10

Nico - 2020-06-18 10:58

Aankoop auto

Wij hebben bij Nick Plummen een nieuwe auto gekocht en zijn tot nu toe 100% tevreden over de geleverde service.
Hartelijk bedankt.

10

Kenny - 2020-06-04 04:34

Persoonlijk en professioneel

Voor de 2de keer een auto gekocht, bij de zelfde verkoper.
Luistert goed naar je wensen indenkt met je mee.
Doet zij werk met veel enthousiastme

10

Michael - 2020-05-11 10:19

Wilt u ook een tevreden klant zijn? Ga dan naar KERRES … !

Zeer tevreden over Uw werk en service. Vóór de reorganisatie was ik al jaren een tevreden klant, vanaf juli 2009. Daarna is mijn tevredenheid alleen maar toegenomen.
Veel dank.
Michael.

10

Bas - 2020-05-06 02:13

Perfecte service

Tijdens ons keuze proces zijn wij perfect geholpen. Juiste aandacht en informatie voorziening en ruime mogelijkheden voor een proefrit. Zeer tevreden!

10

Lieke - 2020-04-20 01:04

Citroën C1

Super blij met de aankoop van mijn Citroën c1. Via deze weg wil ik Anja Uiterwaal nogmaals bedanken voor de TOP service en de zeer vriendelijke/ persoonlijke benadering. Janssen Kerres Heerlen, zeker een aanrader!

10

Piet - 2020-04-20 01:03

Mede op basis van de goede ervaring bij de vorige aankoop opnieuw naar Renault voor de nieuwe Captur 2020; Gesprekken en onderhandelingen gevoerd met L.S. Zeer correct en vriendelijk ontvangen en bejegend. Levering en afhandeling erg klantvriendelijk.

20

Hering - 2020-04-20 12:27

Top Bedrijf

Wat is deze auto bedrijf een Top bedrijf en wat een TOP Vertegenwoordiger die Laurens Stoffels,dit is mijn 4/5 Private Lease Auto bij hem,je voel je echt als koning bij hem,Geen moment gevoel van je moet dit of je moet dat,echt Toppie,hij geeft jou goeie advies en hij respecteer jou mening met wat je wilt,geen moment van druk of haast,ik heb geen woorden genoeg om hem te bedanken voor al zijn goeie tips en adviezen,een echte aanrader als je op zoek bent naar een goeie auto,hij denkt echt met jou mee,Laurens een ding kan ik zeggen KEEP UP THE GOOD WORK.

10

Manfred kaimer - 2020-04-09 03:43

We werden zeer goed geholpen bij de aankoop van onze nieuwe auto

10

Hans - 2020-04-09 03:41

Mooie aanwinst !

Speciaal voor deze auto een eind gereden naar Helmond.Maar dat was het dubbel en dwars waard door de vriendelijke nette afhandeling , goede inruilprijs en nagekomen afspraken met verkoper.H.C.
Fijne zaak !

10

Rob Geraedts - 2020-03-27 11:33

Nieuwe Captur 2020

Hartelijke ontvangst, uitstekende voorlichting, goede inruilprijs, snelle beantwoording vragen en service.

10

Kerens - 2020-03-11 11:23

Zeer tevreden klant

Heel tevreden over info en aflevering van onze nieuwe C1. Goede adviezen en aflevering van Julian Bejas!

10

Lieke - 2020-03-06 01:03

Tevreden klant

Super blij met de aankoop van mijn Citroën C1. Via deze weg wil ik Anja Uiterwaal nogmaals bedanken voor de TOP service en de zeer vriendelijke/ persoonlijke benadering. Janssen Kerres Heerlen, zeker een aanrader!

10

Rob - 2020-03-06 12:59

Cactus C4

Een geweldige auto gekocht met een fijne service door Anja Uiterwaal. Goed advies gekregen en een snelle, prettige overdracht.

10

Ilona - 2020-03-05 03:03

Top Service

Wij hebben via Anja Uiterwaal een Renault Captur gekocht. Haar professionaliteit en klantvriendelijkheid is uitmuntend en de service van Janssen Kerres is perfect. Wij zijn heel blij met onze nieuwe auto. Bedankt!

10

de Koning - 2020-03-05 09:52

Aankoop Citroën C3 2 jaar oud

Heeft allemaal prima gegaan! Wij zijn heel blij met de Citroën C3, alleen jammer dat er een roker in gereden heeft. Hopelijk gaat de geur er ooit nog uit.

10

Lieke - 2020-02-18 08:13

Bedankt!

Super blij met de aankoop van mijn Citroën C1. Via deze weg wil ik Anja Uiterwaal nogmaals bedanken voor de TOP service en de zeer vriendelijke/ persoonlijke benadering. Janssen Kerres, zeker een aanrader!

10

Henriëtte - 2020-02-10 08:23

Citroën C1

Vandaag mijn (bijna) 🙂 nieuwe C1 opgehaald. Wat ben ik er super blij mee.
Rob Grens, heel hartelijk bedankt voor de fantastische service en jouw deskundige adviezen. En het flesje wijn natuurlijk!
Jullie krijgen een dikke 10 van mij.

20

Gerwim - 2020-02-10 08:23

Zeer goede service 👍🏻

10

Jaap de Ruijter - 2020-02-10 08:22

Win Win

Met de vorige Peugeot veel problemen gehad en ook veel miscommunicatie mede door persoonlijke fouten.
Uiteindelijk, na vele gesprekken om de lucht te klaren en harten te luchten, met de verkoper tot een voor beide partijen beste oplossing; een andere auto.
Dit alles verloopt op een prettige en ontspannen manier met wederzijds vertrouwen. En dat is wat nodig was en is bewerkstelligt.
Hopelijk voor een nog lange en goede verstandhouding.

10

Klaassens leunen - 2020-02-03 10:11

Onderhoud Nissan

De Nissan is daar geweest voor onderhoud, en na reparatie merk je dat de auto zeer goed behandeld is, en merk je dat er vakkundige monteurs werken, die verstand van zaken hebben,en ook het de Balie medewerkers zeer klant vriendelijk.

10

Peter Knauf - 2020-01-31 08:07

Uiterst vriendelijke en deskundige verkoper (dhr Hans Ritzen).
Ik ben erg tevreden over de auto.

10

Peter Kessen - 2020-01-29 08:07

Oc.casion afhandkeling

Zeer attente,deskundige,behulpzame afhandeling tijdens aankoop van de C3

10

Franssen-Zonweringsreparatie - 2020-01-20 09:37

Nooit gedacht toch uitgekomen!

Zeeeeeer tevreden over de aankoop van mijn nieuwe Peugeot Expert Sport Edition.
Ook de eind afwerking van de verkoop was ik zeer tevreden over!
Ben met een goed gevoel weg gereden en heb thuis gelijk de fles wijn open gemaakt.

Proost Janssen-Kerres in Roermond!!!

10

Anitadingena - 2020-01-20 09:37

Zeer goede uitleg aankoop nieuwe kia

Zeer goede uitleg,vriendelijke geduldige verkoper,kopje lekkere koffie en bij aflevering van de nieuwe kia een heelijke fles wijn als ook nog gebeld geworden hoe de auto bevalt alles bij alles een perfecte service

10

Frans - 2020-01-15 02:37

TOP klantbenadering en dealafhandeling ; zeer tevreden.

Nederheidestraat
32

10

Leon Coenen - 2020-01-15 02:25

Overtreffen verwachting

Laurens heeft ons voortreffelijk geadviseerd en begeleid van begin tot einde verkoop en hij deed dat vriendelijk en zonder sturing, zodat de twijfel tussen twee auto’s uitviel naar een speciaal model Peugeot 108 Roland Garros.

10

Pieter van Asten - 2020-01-15 02:25

Aankoop 31-TDV-6

Goede begeleiding en goede en eerlijke informatie gekregen. Auto is pas erg kort in mijn bezit dus nog geen oordeel over de lange termijn ervaring.

10

john - 2019-11-28 08:22

Aaankoop nieuwe Clio

Maandag mijn nieuwe Clio mogen afhalen bij janssen kerres kerkrade.
Zeer klantvriendelijk behandeld en genoeg uitleg gekregen over de nieuwe auto van Brenda. Ook de aankoop was deskundig en naar tevredenheid afgehandeld door Hans.
Een klein feestje hebben jullie er van gemaakt. Toppie !
Dank jullie Hans en Brenda.

10

Arie Garenfeld - 2019-11-21 04:04

Prettige ontvangst

Vandaag mijn nieuwe auto afgeleverd bij Janssen Kerres in Kerkrade. Auto’s kopen bij verkoper Hans Ritzen gaat op een informele en spontane wijze.
Vanmorgen de auto afgeleverd door Brenda. Werden spontaan, enthousiast en vakkundig door haar geholpen en de uitleg van de auto was prima. Ze nam er ruim de tijd voor.
We komen hier graag terug.

10

Olano - 2019-11-21 04:04

Mijn Peugeot 108

Vanaf het moment dat ik informatie nodig had tot vandaag, ben ik erg tevreden met de service die ik heb ontvangen van de verkoop adviseur Laurens Stoffels. Hij heeft duidelijk en uitgebreid, de tijd genomen om mij alles over het leasen van een auto, te vertellen. Van A naar Z letterlijk. Dit zegt heel veel. Mede door deze super service heb ik direct mijn beslissing genomen. Dinsdag j.l. kon ik mijn nieuwe auto ophalen en het was een heel prettig moment. Ik mocht zelf de mantel eraf halen en Laurens heeft voor mij gefilmd. Te gek! Hierna heeft hij weer de tijd genomen om mij uitgebreid wegwijs te maken in mijn auto. Mijn auto werd door hem naar buiten gereden en ik kreeg er een present bij ook. TOP SERVICE! 100% aanbevolen. Hartelijk dank voor je geduld en je uitmuntende service Laurens. Klasse.

10

ENA vd Duijn Schouten. - 2019-10-28 02:04

Bedankt!

Met de vriendelijke verkoper Maikel is het prettig zaken doen bij KIA JanssenKerres In Maastricht!. Bedankt👍🏻

10

Celine - 2019-10-28 02:04

Super goed geholpen door Anja! Bij de test viel ik als een blok voor de auto en de paar kleine inpassingen die ik graag zou willen worden uitgevoerd. Bedankt voor de hulp en service! De auto mocht ik eerder ophalen dan verwacht:)

10

Henry - 2019-10-28 02:03

Aankoop demo auto

Ik wil verkoopadviseur Anja Uiterwaal hartstikke bedanken voor de super dienstverlening die zij heeft gedaan.
Had nieuw voorraadmodel Citroen C5Aircross gekocht en dag erna was demo van dit type te koop met juist die kleur wat wij wilden hebben.
Naar Anja gegaan en gevraagd of ik het koopcontract kon laten ontbinden, zodat ik de demo auto kon kopen. Na 1 dag werd ik teruggebeld dat dit mogelijk was en vanaf afgelopen vrijdag ben ik de trotse bezitter van deze demo C5 Aircross, welke is voorzien van alle opties.
De auto nu 3 dagen in bezit en hij rijdt voortreffelijk. Wel nog op ontdekkingsreis ivm de vele opties en extras op deze demo auto.
Ik wil Anja dan ook via de review nogmaals bedanken voor de heel prettige gesprekken en het uiteindelijke resultaat. Ga zo door en je doet aan klantenbinding.

10

Jan - 2019-10-14 04:38

Bedankt

Middels deze weg willen wij Anja Uiterwaal bedanken voor de goede zorg bij het verstrekken en afleveren van de nieuwe lease auto aan mijn schoonmoeder.
Prima uitleg en service.
Dank jullie wel.

10

Bovens - 2019-10-14 04:38

Nieuwe C3 gekocht

Onlangs hebben wij een weer een nieuwe C3 gekocht. Wij zijn op een vriendelijke en professionele manier geholpen door Michael en zijn superblij met onze nieuwe auto. Alles erop en eraan!

10

Mary - 2019-10-14 04:38

Zeer prettig ontvangen

Zeer prettige en vriendelijke ontvangst door Peter. Hij had geduld, liet me rustig kijken en overleggen en was niet opdringerig, dat was prettig. Deal was dan ook vrij snel rond.
Ik had nog wel wat vragen daarna waarop via mail is geantwoord, maar door een typo kwam deze niet bij me binnen en was er een miscommunicatie. Na een telefoontje van Peter kwamen we hier achter en is e.e.a. snel opgelost. Mijn after-sales review had ik echter al geplaatst, 3*, maar niet terecht, dat mogen ook 5* zijn. Typo kan iedereen gebeuren.

10

Van knippenberg - 2019-09-17 10:49

Perfect geholpen.

Heb bij Jannsen Kerres een Dacia Duster gekocht van 2019.
Kwamen er toevallig bij uit.
In gesprek gekomen met verkoper Mark,en dit verliep voorspoedig.
Kregen een erg goede prijs terug voor onze Citroen,daarna was de koop snel beklonken.
We zijn perfect geholpen,en op de auto zit alles op en aan voor een fantastische prijs.
Ik raad Janssen Kerres bij iedereen van harte aan voor het kopen van een goede auto.
Hier kun je goed praten en onderhandelen.
Ik spreek uit ervaring,ben hier al 12 jaar klant

10

Gino - 2019-09-06 09:27

renault kadjar

Ben echt zeer goed geholpen door Michael Magnolie

10

David - 2019-09-06 09:26

Geweldig,

Ik wil iedereen aanbevelen een auto te kopen bij Kia Maastricht. Wij kochten hier een gebruikte Nissan Juke
Geweldige verkoper die meer adviserend was en kundig , als een normale verkoper.
Alles tot in de puntjes verzorgd. Hartelijke ontvangst en ook de after sale was echt geweldig.
Dank jullie wel. Wij hebben een fantastische auto en zullen in de toekomst steeds weer graag naar uw filiaal komen
Dhr en Mevr. David Viguurs

10

R. Post - 2019-08-12 08:30

Door een vriendelijke, spontane en enthousiaste medewerkster ben ik een tevreden eigenaar van een Renault twingo. Er werd geluisterd naar de behoeftes en speelde hier juist op in. Ik ben erg tevreden!

10

Jo - 2019-07-23 08:13

Picanto GT-Line.

Top auto Kia Picanto GT-Line + een top verkoper de heer Konings. Beide een aanrader.

10

v Binsbergen - 2019-07-03 05:01

Laurens super bedankt

Erg prettig geholpen door Laurens Stoffels, alles goed en duidelijk geregeld.
Zeker aan te bevelen, bedankt Laurens

10

Johan - 2019-06-10 10:50

Peugeot 3008

Heb op 31 mei peugeot gehaald goed en vakkunig afgeleverd persoonlijk door de verkoper han toppie

10

de groen - 2019-06-01 10:36

Echte aan rader !

Super service , zeer klant vriendelijk , alles was toppie !

10

Nick Doomen - 2019-04-02 07:27

Goed bezig Laurens,

Super duidelijke en goede verkoop van Laurens Stoffels van mijn bedrijfsbus.

10

TomLo - 2019-04-01 12:07

Super Service

Wij kwamen 30 maart j. l. in Venlo met de vraag naar een. wegens omstandigheden , super goedkoop autootje.
We werden zeer correct ontvangen en ondanks dat er geen op voorraad was uitvoerig
gewezen op internet opties, type auto’s en andere mogelijkheden.
De heer M. van den Broek heeft ons keurig geholpen!
Dit is super reclame voor Uw bedrijf !
Goede zaken toegewenst en Chapeau !

10

pam - 2019-03-30 10:10

aankoop auto

in een woord geweldig heel veel lof voor de hr W Hoefnagels supermens

10

pam - 2019-03-30 10:06

aankoop auto

gebruikte nissan xtrail gekocht geholpen door de hr willem hoefnagels ik kan niet meer toevoegen in een woord geweldig professioneel vriendelijk en goed geholpen alles was perfect veel lof aan deze garage en vooral aan de hr W Hoefnagels tot de volgende keer peter

10

pam - 2019-03-30 10:00

geweldig

Julianalaan58
Julianalaan

10

hub winkens - 2019-03-28 01:09

onze nieuwe captur

Wij gingen voor een tweede hands captur en gingen naar huis met een nieuwe. Beetje toevallig terecht gekomen in de actieweek en met de deskundige begeleiding van Hans werden we verleid tot deze nieuwe aankoop.
En deze werd geleverd binnen 2 weken door het snelle handelen van Hans. Waar vindt je dat.
Daarna een vriendelijke en professionele introductie van de nieuwe wagen door Brenda.
Wij waren snel vertrouwd met jullie bedrijf en zullen onze ervaringen delen met onze omgeving.

10

Teunissen - 2019-03-23 10:34

Geweldig geholpen door verkoper Laurens. Eerlijk en vriendelijk. Top! Voor ons een rede om bij Peugeot Helmond terug te gaan.

10

Jenny - 2019-03-20 10:42

Geweldig

Een geweldig bedrijf met feeling voor de klant. Je wordt op vriendelijke wijze ontvangen met meteen een kopje koffie of iets anders. Men heeft snel door waar je naar op zoek bent en doet echt hun uiterste best om te kunnen leveren wat jij wilt. Ook de auto, een Citroën C3 Aircross bevalt ons nu na 7 maanden nog steeds prima. Een week na levering gingen wij er mee naar Spanje en ook daar in de bergen deed de auto het perfect. De C3 Aircross zie je hier in de omgeving waar wij wonen (Zuid Holland en omringende provincies) overigens maar zeer weinig rijden en we worden dan ook vaak nagestaard. Zowel het bedrijf
JansenKerres als de C3 Aircross een dikke aanrader!! Was zeker de moeite waard om eens bij een bedrijf verder van huis te zoeken.

10

Kookstudio Let´s Cook - 2019-02-28 11:40

Nieuwe Berlingo

Wij zijn heel tevreden over de aankoop van onze nieuwe auto. Anja, bedankt voor al jouw adviezen en bereikbaarheid mbt de aankoop en belettering van onze nieuwe bedrijfswagen. Mede dankzij jouw uitstekende service hebben we de juiste beslissingen kunnen maken.

10

Peter C. - 2019-02-26 08:22

Zeer tevreden.

Goed en netjes geholpen door Maikel.
Het opleveren van de auto werd op een erg leuke manier gedaan.
Ook auto uitleg was correct en duidelijk.
Wij zijn zeer tevreden.

10

Wijnands - 2019-02-21 06:23

Ouderwets goede service

Samen met verkoper Laurens Stoffels hebben we een passende lease auto gevonden.
Een verkoper naar mijn hart die goed naar de wensen van de klant luistert en niet het duurste van het duurste wilt aansmeren.
Goede communicatie, staat altijd klaar en prima service. Dank en ga zo door

8

Jorissen - 2019-02-13 11:21

Aanschaf auto

Ik ben zeer tevreden over hoe ik geholpen ben! Auto super netjes afgeleverd!

10

Ian Haagmans - 2019-02-08 03:31

Super service

Ik ben bij Renault Heerlen geholpen door verkoper Ryan Toussaint en de ervaring en service waren 100% compleet.
Van alle informatie voorzien en met een mooie auto de dealer verlaten.

10

Houben - 2018-12-23 10:07

Top!

Wij zijn erg blij met de auto, maar de manier waarop wij geholpen zijn door dhr Johan Winkens was van grote klasse.

10

Astrid - 2018-12-03 10:20

Mooie prijs goede afspraken

Heel netjes geholpen auto super netjes afgeleverd.

10

Roger - 2018-10-28 10:48

Aflevering nieuwe auto

Goede en duidelijke uitleg over de functies van onze nieuwe auto door verkoper Mark Smeets.

10

Van Bruggen Adviesgroep Hrl Kerkr - 2018-09-20 04:33

Aflevering nieuwe bedrijfswagen

Uitstekende ervaring met verkoper de heer Johan Winkens van Dacia Sales. Ruimschoots de tijd genomen voor uitleg en alle afspraken correct nagekomen, zelfs een volle tank bij aflevering. Op correcte en vriendelijke wijze geholpen. Alle lof!
Helaas kan ik dat niet beamen bij de aftersales. Vooral de werkplaats heeft nog veel verbeterpunten te gaan. Klantvriendelijkheid kent men hier niet en op een klacht wordt simpelweg niet gereageerd! Jammer.

10

Leo - 2018-09-17 01:50

cruisecontrol

bedankt voor de goede service en het goed in bouwen van de cruisecontrol het werkt top

10

Andrea - 2018-09-17 12:51

Aankoop Kia picanto

Dhr Kloth heeft mij op een zeer rustige en prettige manier geholpen bij de aankoop van mijn picanto. Mijn complimenten hiervoor!

10

Klein Onstenk - 2018-09-11 10:45

Via JanssenKerres-Helmond ontvingen wij een uitnodiging voor een auto-presentatie van recente modellen.Daar stond de nieuwe Peugeot 308 Tech Edition 1.2 Puretech Eat8,een geweldige opvolger voor onze vorige 308SW.Met Laurens Stoffels als verkoopad-
viseur is het op voortreffelijke wijze tot een deal gekomen.Dagelijks GENIETEN wij van deze, in alle opzichten,voortreffelijke,308.
Vooral op de lange trajecten in Frankrijk is het een geweldige ervaring.Deze auto is een AANRADER!
Klein Onstenk

10

van Kan - 2018-09-05 03:06

Aflevering Auto

Ik ben zeer goed geholpen door Dhr Kloth zowel bij de aankoop als de aflevering. Niets was hem teveel om onze vragen te beantwoorden. Nogmaals Dank je wel

10

Dorethy van Ham - 2018-08-20 12:27

Private lease Citroën C1

Ik ben geweldig geholpen door de heer Koselka. Na een aanrijding met mijn auto had ik dringend een andere auto nodig. Hij heeft alle tijd genomen om mij diverse gebruikte auto’s te laten zien. Daarna heeft hij mij de voordelen van een private lease uitgebreid uitgelegd met als resultaat dat ik na 8 dagen in een nieuwe Citroën C1 kon instappen. De heer Koselka heeft tevens alle tijd genomen om de instellingen en ins en outs van deze auto uit te leggen en al mijn vragen te beantwoorden zodat ik weer veilig de weg op kan. Kortom geweldige service, waarvoor mijn oprechte dank!!

10

Gielen - 2018-07-21 01:04

geen

10

R.Isenborghs - 2018-07-21 10:51

Zeer prettige verkoper met hard voor zijn werk.

10

Hans - 2018-06-28 09:08

Dacia Logan mcv série limitee bifuel

Fijne aflevering van mijn nieuwe Dacia Logan mcv bifuel bij Janssen Kerres Venlo! Goede uitleg over de auto gehad en er de tijd voor genomen.

10

Arends - 2018-06-17 07:23

Aankoop Renault Twing

Prima geholpen en vriendelijke en vakkundige uitleg

10

Waldo - 2018-06-12 01:16

Top bedrijf!

De perfecte deal gesloten, voor me Nissan X-trail. Proefrit, uitleg en een flesje wijn. Zoals het hoort. Ga zo door.

10

Leon Derks - 2018-06-09 10:44

Zeer goede service

Hiermee wil ik het Bedrijf Janssen Kerres hartelijk bedanken.
Na een jaar ploeteren met een slechte auto, hebben we een super goede oplossing gevonden door de aankoop van een andere occasion. Graag wil ik alle medewerkers die hebben bijgedragen aan deze oplossing hiermee even in het zonnetje zetten. Ik vind dat Erik, Michiel en Marcel hun uiterste best hebben gedaan, ze hebben service en klantenbinding hoog in het vaandel staan. Bedankt mannen. Bedankt voor alle vriendelijkheid en goed handelen.

10

Pronk - 2018-06-04 12:12

Ik heb met veel plezier een andere auto gekocht bij Janssen Kerres. Het contact met de verkoper Rik Heynen verliep soepel. Hij is deskundig en vertelt een duidelijk en transparant verhaal.

Hartelijk dank voor de fijne service.

10

frank brock - 2018-06-02 05:29

aankoop Dacia Duster

Mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden over het goede advies van de heer Johan Winkens. Hij kwam zeer vakbekwaam over en liet ons in alle rust de verschillende alternatieven goed overwegen voordat we een besluit namen. Wij hopen dat ons toekomstig zakendoen met Janssen Kerres ook zo soepel verloopt.

10

Les Goûts de France BV - 2018-06-02 08:05

Aankoop bedrijfsauto Peugeot Partner

Beste dealer,
Avec plaisir! De inruil van mijn vorige auto en de aankoop van de bedrijfswagen zijn prima verlopen. Goede begeleiding van het begin tot de aflevering. Wetende dat ik met vragen altijd geholpen wordt. Wederom heb ik voor Janssen Kerres Helmond gekozen omdat ik weet dat het een team is waar je altijd terecht kunt. Voor aankoop, maar ook voor het onderhoud. Top!

10

Peter - 2018-05-14 09:59

Goed geregeld met de aankoop van een nieuwe auto.

Wij zijn tevreden met de aankoop van de nieuwe Renault Captur.
Wij zijn op een vriendelijke en een correcte manier behandeld met de aankoop
van een nieuwe auto en met de inruil van de oude auto door de verkoper
Ramon Rietdijk.

10

Rene - 2018-05-07 08:43

Nieuwe auto

Vriendelijke en deskundige verkoper, Rik

10

Astrid - 2018-05-02 02:59

Alles zeer correct geregeld

10

Marko , fabienne - 2018-04-21 03:43

Auto aangekocht

Op donderdag 19 april zijn mijn vrouw op pad gegaan voor een andere auto . En waar we pp de auto boulevard niet geholpen werden was dat in Kerkrade wel zo top gedaan Hans en maandag 23-4-18 kunnen wij hem al ophalen. Nu hopen dat we een top auto hebben gekocht
Mvg Fam Smeets.

10

Leenders - 2018-04-11 12:46

Super geholpen naar de nieuwe auto

We waren opzoek eerst naar een goede Sandero stepway, maar naar veel kijken meten en hulp van Ryan Toussaint is het toch een mooie Logan mcv stepway geworden. Hij is lekker groot en zuinig genoeg.

10

Peter merks - 2018-04-08 07:15

Nieuwe auto

We zijn heel blij met onze peugeot 108 souper goed behandeld petje af

10

Naomi - 2018-04-07 11:55

Erg fijn geholpen !

We zijn zeer goed geholpen door de heer Rob Eijkenboom bij de aanschaf van onze Hyundai i30 wagon. De auto is netjes afgeleverd en we rijden er met erg veel plezier in. Rob Eijkenboom is een onwijs vriendelijke verkoper. Het telefonisch contact was erg fijn, open en eerlijk. Verder had Rob Eijkenboom ook veel geduld voor ons daar we veel vragen hadden. Een grote plus is de persoonlijke aandacht en het filmpje van de auto voor aankoop zodat we een beeld konden krijgen wat ons te wachten stond voordat we langs zouden komen.
De afhandeling verliep vlot en afspraken werden nagekomen. Ondanks dat de levering van nieuwe wieldoppen wat op zich liet wachten vanwege de post, zijn ze netjes aangekomen. Alles is naar wens verlopen en zelfs boven verwachtingen We hadden het gevoel dat naar ons werd geluisterd en we werden netjes op de hoogte gehouden over de STAVAZA met betrekken tot de aankoop. Ook werden we na de aankoop even gebeld of alles naar wens was. Oog voor detail en persoonlijke interesse voor de klant staan hoog in het vaandel bij dit bedrijf. Verder waren we ook verrast door de extra gadgets na de aankoop. Je voelt je als klant daadwerkelijk koning. Dat hebben we als erg prettig ervaren en een extra Thumbs up en dikke 10 voor meneer Eijkenboom.

Kortom, een hele fijne ervaring.

Hartstikke bedankt!

6

Garenfeld - 2018-04-05 05:43

Slecht gevoel

Zeer slecht gevoel overgehouden bij aankoop auto bij Janssen Kerres Peugeot Helmomd.
Kreeg de indruk dat bij de verkoper, Maikel van der Steen, alleen het verkoopresultaat belangrijk was.
Toen ik aangaf er liever een dag over te willen denken werden allerlei argumenten naar voren gebracht om toch maat te tekenen.

8

Nico timmermans - 2018-03-09 07:52

Top

Net mijn occasion opgehaald, een Nissan pixo. Eerlijk gezegd ben ik van stomheid geslagen. Het team van deze garage haalt echt alles uit de kast om u te verrassen en echt een super goed aflevering te doen. Dit is zeer goed gelukt, alles is zoals beloofd gebeurt, zelfs een heel pak meer. Ik heb er geen woorden voor. Maar manen jullie mogen trots zijn op dat wat jullie neerzetten, het is echt af. Ik wil ook effe Michel Margaroli bedanken voor zijn goede uitleg en service. Waren alle verkopers maar zoals Michel. Ik wil het hele team ( garage ) bedanken.

10

Ingrid - 2018-03-09 05:08

Een heel leuk bedrijf met vriendelijke mensen en verkoper Eric is een zeer goede/nette verkoper van mij verdient hij een 10!

10

Termini fmi - 2018-02-14 07:32

TOP SERVICE!

Alles in het werk gesteld om als klant tevreden de deur uit te laten gaan met een super mooie bus.

8

Peter - 2018-02-05 10:39

Nissan qashqai 2012

Goede en snelle service transparant en duidelijk gewoon netjes personeel en geen gladde jongens in strakke pakken!
Verkoop en levering als positief ervaren

10

Hamers - 2018-02-02 06:27

Hallo ik ben heel tevreden over hoe ik ben geholpen meneer hans ritsen heeft me goed geholpen.

10

EFMvan den Brand-deLacouture - 2018-01-24 02:35

aankoop twingo

bij de aankoop van mijn nieuwe twingo is alles tot in de puntjes uitgelegd verder een dikke 10 voor het personeel wat er werkzaam is wij zijn op een vriendelijke en professionele manier geholpen en dat waarderen we heel erg

10

Jansen - 2018-01-24 08:59

Aankoop nieuwe Dacia Stepway

Bij de aankoop van mijn nieuwe Dacia Stepway werden wij geholpen door Ruben, een toppertje mag ik wel zeggen. Hij wist ons op een rustige voor ons begrijpelijke manier bij te staan bij de aankoop zonder het gevoel van opdringerig te zijn. Met een dosis humor en veel kennis werd de aankoop beklonken.!!

10

m - 2018-01-15 08:11

Aankoop auto

Na wat afwegen wel of niet partner of expert (Peugeot) kwam ik bij Peugeot Helmond terecht en al gauw was het duidelijk dank zij de voortreffelijke uitleg van maikel van der steen.Deze man weet waar hij over praat en zijn advies en meedenken over van alles (verzekering en ook over de inrichting van de auto dat gaf mij de doorslag om voor een Peugeot Expert te gaan Ik ben super goed tevreden en hoop nog vele jaren er rijplezier er mee te hebben en wat mij betreft een dikke 10 voor deze verkoper Maikel van der steen

10

Mattie - 2018-01-13 02:55

Alles goed en duidelijk geregeld.

Na van te voren als een op internet gekeken te hebben welke auto we wilden gingen we naar de dealer.
Hier werden we hartelijk ontvangen en werd alles goed uitgelegd over de mogelijkheden van de auto.
Tijdens het verkoop proces ging ook alles heel duidelijk.
De auto ophalen ging al even duidelijk en gemakkelijk.

10

bouwens - 2017-12-30 12:54

felicitatie

Geachte menschen
hartelijk bedankt voor de felicitatie,
maar u bent wel een beetje te vroeg.
mijn verjaardag is op 4 april !!!.
maar nu bent u wel de eerste
en wat de service betreft alleen maar lof.

groetjes Jm Bouwens

10

LJD - 2017-12-28 09:49

Een zakelijke en plezierige ervaring!

Vanwege mijn pensioenleeftijd en de veel minder gereden km’s heb ik mijn Volvo XC70 diesel van 14 jaar ingeruild voor een Peugeot 2008SUV benzine. Door Maikel van der Steen ben ik op een uiterst deskundige en vooral ook plezierige wijze hierin begeleid.
Voorwaar een uitstekende start voor nog jarenlang Peugeot plezier.

10

Edgar - 2017-12-27 07:05

Prima service.

Na een rustige lange rit vanuit Haarlem werden we hartelijk ontvangen door de verkoper die ik eerder die week gesproken had.
De Škoda Rapid waar we voor kwamen glom ons tegemoet en eerlijk is eerlijk er was geen woord van gelogen tip top dus.
Na een proefrit te hebben gemaakt, zijn we gaan zitten met een lekker kopje koffie en hebben de koop rond gemaakt.
Deze trip naar Sittard is het zeker waard.

10

Suzanne - 2017-12-14 08:35

proefrit Kia ceed

Onlangs zijn we voor een proefrit met een Kia Cee’d terecht gekomen bij Janssen Kerres in Sittard, daar werden wij te woord gestaan door een zeer vriendelijke en professionele verkoper genaamd Rik Heynen. op zijn aanraden en advies zijn we overstag gegaan en hebben besloten om de auto aan te schaffen. Janssen-Kerres u kan trots zijn op uw personeel. tot snel.

10

Gerben - 2017-12-06 07:58

Heel netjes behandeld en goede informatie gekregen. De aflevering was erg goed en geeft je best wel een beetje het gevoel dat ze het belangrijk vinden dat je tevreden bent.

10

snijders - 2017-12-03 10:37

pas onze nieuwe Kia niro afgehaald bij Janssen Kerres in Sittard

pas onze nieuwe Kia niro afgehaald bij Janssen Kerres in Sittard.ik koop om de ongeveer twee jaar een nieuwe auto.Dit keer is onze keuze gevallen op een Kia Niro. ook mede door de geweldige vertegenwoordiger Rik Heynen.ik ben nu 68 jaar, dus de zoveelste auto.
Zijn deze week op familiebezoek geweest naar Delfzijl, wat mij vele uren de tijd heeft gegeven om de auto goed te beoordelen. Maar een woord voor SUBLIEM. Geweldige auto met een voortreffelijke afwerkingen GEWELDIGE rijeigenschappen. een genot om te rijden.
Ik gun iedereen een Kia niro. personeel in Sittard is zeer vriendelijk en eerlijk,echt een aanrader

8

Patrick - 2017-11-20 06:58

Top Occasion verkoop

Door de persoonlijke video boodschap van Maikel van der Steen betreffende een Peugeot 308, had ik direct een goed gevoel.
De video is een uitstekend middel om de auto maar ook het bedrijf JanssenKerres beter te leren kennen.
Maikel wil ik bedanken voor de inzet en het fijne contact.

6

r.bremen - 2017-11-05 12:31

Diaca Logan MCV.(2014)

Ik heb in Maastricht een Dacia Logan MCV gekocht van 2014 met 82.000 km op de teller.
ik heb van de verkoper van een redelijk bod gekregen op onze vorige auto,
en de dael gesloten ,een week later kwamen we er achter dat als ik er vorige week
voor de deal er 2000 euro meer bij had gelegd ik een nieuwe Dacia Logan MVC had kunnen kopen.
Dus ik terug naar de verkoper in Maastricht ,die wou mijn Dacia wel inruilen voor een nieuwe ,maar ik moest er wel 2 dik 2000 euro op laten vallen ,omdat bij hun ook het licht moest branden ,Dus ik koop een Dacia logan MVC en een week later is hij voor de Dacia Dealer in Maastricht Dik 2000 euro minder waard, Dat vond ik toch wel wat te gortig, Ik moet zeggen de auto in fantastisch is ,Maar ik had graag een nieuwe gehad ,
mvg

10

Johan van Oers - 2017-10-31 02:20

Uitstekend

Van begin tot eind, keurige behandeling, uitstekende opvang en meer dan prima begeleiding door het traject.
Dit was mn eerste aankoop bij Janssen Kerres Helmond, maar de volgende gaat weer in Helmond gekocht worden

8

Gerard Jungst - 2017-09-27 06:03

Erg tevreden

Wij zijn bij de aankoop prima door Maikel geholpen. Wat hij zegt komt hij ook na tot lakstiften toe, die opgestuurd werden. Probleem met de koplamp, werd door verwezen naar Kia Herten en daar ook professioneel en prettig geholpen. Prima service.
Vindt dit bedrijf een aanrader

10

Léon Cleef - 2017-09-15 05:54

Prima geholpen!

Uitstekende offerte gekregen. Meteen zaken kunnen doen. Heel prettig contact met Maikel van der Steen. Kundig en correct.
Aflevering was een grote surprise: auto mocht in showroom önthuld”worden. Overigens ook complimenten aan het hele bedrijf: zeer goede service en heel erg prettig contact!

10

Wijtman - 2017-09-07 01:53

Zeer positieve ervaring garage Helmond

Toen de computer van mijn Espace kapot was en niet meer geleverd kon worden heeft het verkoop team voor een financieel passende oplossing gezorgd. Daardoor kon ik met een mooie inruil premie en financiele ondersteuning van Renault Nederland een mooie Capture aanschaffen. Echt een hele mooie prestatie voor het verkoop team.
Ook de chef van de werkplaats heeft hier een positieve rol in gespeeld.

8

de Boeck - 2017-08-22 03:14

Bijzonder tevreden bij aanschaf nieuwe auto

Bij deze willen wij Dhr. Maikel van der Steen bedanken voor de plezierige, klantvriendelijke en vakkundige behandeling die we hebben ondervonden bij de aanschaf van onze Peugeot 2008.

10

Cornelissen - 2017-08-17 02:40

Zeer tevreden

Wij zijn bijzonder tevreden over de gehele afhandeling van de koop van mijn nieuwe auto. Zeer prettig en professioneel. Goede service!

10

L. Koopmans - 2017-07-16 01:45

Hoewel ik geen auto gekocht heb, (ik had meerdere ijzers in het vuur en het werd uiteindelijk een andere auto) toch zeker een woord van waardering voor Maikel en dus ook voor Janssen Kerres. De ontvangst is/ was prettig, het meedenken en ook de videoboodschap achteraf. Een bedrijf waar je graag naar toe gaat!

10

Peter Scheijen - 2017-07-05 05:42

Koop ocassion

Wij hebben op 21-6 een gebruikte Nissan Note bij Janssen-Kerres in Sittard gekocht. De verkoper nam alle tijd voor ons en heeft alles zeer goed tot de aflevering geregeld, bij de aflevering waren wij wel heel verrast over de manier waarop dit gebeurde. De auto was afgedekt met een doek en die moesten we samen van de auto halen terwijl de verkoper hier foto’s van maakte zo voelden wij ons wel heel speciaal en maken ze bij Janssen-Kerres er een speciaal moment van. De hele begeleiding tijdens de koop en daarna is echt top ga vooral zo door.

8

Hans Beeren - 2017-06-29 03:43

Proefrit peugeot 2008.

Bij deze wil ik hr. Maikel van der steen bedanken voor het correcte verkoop gesprek en overbrengen van zijn kennis.
Heb daarom ook gekozen voor de peugeot 2008 intens automaat.
Ook het persoonlijke smart phone filmpje heb ik zeer gewaardeerd.

10

Klaassens - 2017-06-01 07:54

Nissan

Bij Janssen Kerres in Venlo wordt je goed als klant behandeld de mensen aan de Receptie staan je uitstekend te woord en er wordt geluisterd hoe kunnen wij samen met de klant tot een juiste oplossing komen, al zijn ze nog zo groot. Ik raad dit bedrijf zeer aan. Debbie aan de receptie ga zo door met je collega’s tijd voor de warme douche.

8

P - 2017-03-27 11:08

Goed geluisterd, gekozen en geregeld

Na wat onderzoek en vergelijken op internet eens gaan kijken wat de dealers in Heerlen aan occasions hadden staan. Het aanbod dat er stond, viel aanvankelijk tegen. Verkoopster Anja Pepels van Janssen Kerres Citroën bleek echter heel goed geluisterd te hebben naar mijn wensen! Op haar computer vond ze een perfect passende auto. Deze bleek bij Nissan even verderop te staan. Ze handelde kordaat, haalde de auto direct en na de proefrit waren we helemaal enthousiast! Bijna te mooi om waar te zijn, puntgaaf, écht als nieuw. Bijzonder goed gekozen. Tijdens en na de aankoop hadden we steeds prettig en duidelijk telefonisch contact. Bij oplevering blonk de auto als een spiegel en was alles goed geregeld. Inmiddels mag ik er al twee weken naar volle tevredenheid in rijden, en van genieten. Bedankt voor de goede keuze en uitstekende service!

10

Heijden - 2017-03-21 08:33

Aankoop auto

Hebben de auto gekocht in Nuenen. Zeer klantvriendelijke bedrijf en geweldig blij met onze auto!

10

Jacqueline van der Zwaard - 2017-02-05 07:30

Zo wordt een auto kopen een feestje

Op zoek naar een andere auto kwamen we bij de Kia-dealer in Sittard terecht. We werden er zeer vriendelijk ontvangen door Bram van Breda die ons -zonder opdringerig te zijn, dat vinden wij heel belangrijk!- heeft geholpen om onze keuze te maken, een mooie Kia Sportage. De informatie, het (toch nog dezelfde dag) regelen van de proefrit, extra schoonmaak van de stoelen, zorgen dat de aflevering van de auto niet extreem lang zou duren … hij heeft het voor ons geregeld. Bedankt Bram. We hebben de auto nu twee dagen en er al heerlijk mee getoerd. We verwachten nog veel plezier van deze auto te hebben; hoge instap, ruim, stille motor, bepaald geen stille geluidsinstallatie, zes versnellingen, handige snufjes. Ideaal om straks mee op vakantie te gaan :).

8

Marloes Lamers van AANDACHT - 2016-12-06 05:14

Met oog voor de wens van de klant

Anja heeft ons bijzonder fijn geholpen. Vanuit zorg, geduld en met respect voor onze wensen. Waarin ze in staat is om vanuit eerlijk en vertrouwen onze wens te matchen met de mogelijkheden, die de garage te bieden heeft. En als er iets is, staat ze klaar om ons te helpen. Top!

10

Electro Consten - 2016-11-21 09:00

Kia Niro

Kia Niro Recensie. Mijn recensie na de eerste 4 dagen (van 5 jaar) rijden in de Kia Niro Executive.. Na 6 jaar Toyota Auris hybride Executive de overstap gemaakt naar de zeer charmante, mooie en overcomplete Kia Niro en ik kan nu al melden dat ik geen betere keuze had kunnen maken!

Het is 5 uur in de ochtend en het is koud en nat buiten brrr, lopend naar de mooie Niro word ik verwelkomd door spiegels die open klappen zonder dat ik iets doe en een subtiel lampje in de deurklink het voelt alsof Mn nieuwe vriend mij van harte welkom heet en goede morgen zegt. Ik druk de knop op de deurklink in en de deur ontgrendeld waarna in plaats neem in de ware cockpit van dit meesterwerk van Kia, subtiel schuift de stoel naar voren en gaat deze in de voor mij meest comfortabele positie staan waarna ik de start knop druk en de Niro mij voorziet van een prachtig dashboard met onvoorstelbaar veel informatie maar dat zonder druk of overbodig over te komen. Rustig rijd ik weg en als dank voor mijn goede benadering trakteert de Niro mij op een heerlijk verwarmde stoel en ook mijn handen worden gewarmd door het mooi in de hand liggend stuur. Onderweg naar kantoor geniet ik van het prachtige heldere geluid dat het JBL premium systeem produceert en op het moment dat ik bijna in slaap val door de heerlijk zittende zetel die mij dusdanig verwarmd dat mijn lijf denkt dat ik in bed lig grijpt de Niro subtiel in, houd mij tussen de lijnen, remt met de auto voor mij mee en geeft een subtiele waarschuwing dat ik moet opletten.

Na een lange dag op werk stap ik om 18.00 uur wederom in deze prachtige auto die inmiddels helaas vrij vies is geworden door het winterweer en probeer ik de sportmodus maar eens uit, zonder hapering schiet mijn nieuwe maatje vooruit en blijft hij als een gastheer voor mij werken. Als ik de navigatie vervolgens even uittest verbaast het mij te zien de de Niro zelfs zo slim is dat hij de hybride batterij oplaad voordat ik een berg benader waarna hij vervolgens de energie gebruikt om gratis naar boven te komen, ik was hybride rijden al 6 jaar gewend maar dit is hybride rijden 2.0

Thuis aangekomen parkeer ik de Niro in een parkeervak en open ik de deur, de Niro schuift mijn stoel voorzichtig naar achter zodat ik comfortabel en makkelijk uit kan stappen. Ik sluit de Niro af waarna hij mij lief vaarwel zegt en mij de weg naar huis verlicht totdat hij mij niet meer ziet en een dutje gaat doen.

Graag had ik deze recensie iets wat positiever verwoordt maar woorden schieten mij tekort, als er mensen zijn die nog twijfelen… vraag een testrit aan een neem de tijd kennis te maken met deze prachtige machine.

10

Hans - 2016-11-18 09:28

Geweldig

Ja geweldig was de kennismaking met het bedrijf Janssen Kerres in Sittard.
Klant vriendelijke verkoper in de showroom. Legde ons alles uit over de Dacia Duster Blackshadow Limitee 125 4×2 (vanaf nov 2016 in de showroom).. We kregen een nette prijs voor onze Clio waarna we de koop sloten.
In de dagen dat de Duster rijklaar gemaakt moest worden werden regelmatig op de hoogte gesteld van de stand van zaken.
Op de dag van de aflevering werden we verrast door de verkoper. Hij nam ons mee naar een onder een keurig blauw kleed afgedekte auto. Op een bord stond PROFICIAT familie ……..met jullie nieuwe Duster.
Hierna keurige uitleg van alle zaken van de auto.
Met een warm gevoel reden we in de Duster weg bij Janssen Kerres in Sittard.
Wij zijn erg tevreden over dit bedrijf.

P.S. de Duster is geweldig. De nieuwe 1.2 TCe motor is krachtig, lekker vlot en bijna geruisloos. Ook de uitvoering van de Blackshadow bevalt erg goed.

10

Roy Verboort - 2016-11-02 10:53

Tevreden DS4 klant

Ik wil bij deze Janssen Kerres bedanken voor het goede advies dat we hebben gekregen bij het bestellen van onze DS4 Crossback. Een enthousiaste adviseur maakt van het uitzoeken van een nieuwe auto een leuke belevenis, en zo moet het ook zijn.

10

Cynthia - 2016-09-22 11:35

Absoluut tevreden

Ik ben uiterst tevreden over Janssen Kerres in Sittard. Nadat ik eerder een proefrit had gemaakt bij Opel in een Karl maar waar ik niet naar tevredenheid werd behandeld (er werd mij niet gevraagd te gaan zitten, ik kreeg geen koffie aangeboden) kwam ik via reclame uit bij een Picanto. Ik werd uiterst hartelijk ontvangen door de vriendelijke verkoper in Sittard. Ik mocht eerst rustig rondkijken, mijn vragen werden netjes en eerlijk beantwoord. Er werd koffie aangeboden en we gingen zelfs aan een ander buro van zijn collega zitten omdat zijn buro midden in de zon stond.
Er werd mij een zeer passend aanbod gedaan en kreeg een hele goede inruilprijs voor mijn vorige auto. Een paar dagen na aankoop (inclusief lekker flesje wijn en een kadootje) ben ik nog gebeld of alles naar wens was.
Zeer goede service die ik zeker verder zou aanbevelen!

10

Marjo Ledoux Heerlen. - 2016-08-26 10:30

Advies bij autokoop.

Wij werden heel goed geholpen, bij de aankoop van een nieuwe auto.
De verkoper nam zich ook alle tijd, konden allerlei vragen stellen, deed alles goed uitleggen.
Zeer vriendelijk.
Prijs gekregen wat wij voor de inruilauto vroegen.
Deze garage zouden wij zeker aanbevelen!

10

vink - 2016-08-21 04:29

Reparatie aan me auto

Ik mag zeggen dat het garage bedrijf Janssen Kerres uit Maastricht een tien heeft verdient. Hoe ze me geholpen hebben met me doorreis van uit Hilversum naar Frankrijk, waar ik met auto pech terug moest,van uit Arlon in Belgie, naar de eerste beste Renault garage in Nederland. Op vrijdagmiddag half twee, me met spoed te helpen. Het materiaal moest ook nog bestelt worden en zaterdagmorgen om elf uur, me weg weer kon vervolgen naar Frankrijk. Na afspraak van de reparatie kosten .bleek dat het achteraf nog honderd euro goed koper was. Sappho Janssen Kerres
N. Vink , Hilversum.

10

Mike - 2020-10-05 10:37

Top service en personeel die weten waar ze mee bezig zijn .

10

Ger Nelissen - 2020-08-31 08:47

Geweldige service

Donderdag 27-8-2020 een occasion gekocht in Vestiging Venlo. Zaterdag 29-8-2020 de verkoper Rob Willems gebeld, met de mededeling dat we een lekke band hadden, na een ongewilde ontmoeting met een stoeprand. 20 minuten later heeft de servicemonteur de band verwisseld voor de reserveband, en maandag ligt de nieuwe band klaar, en wordt die erop gezet.
Geweldige service, dankje wel.
Ger en Berti Nelissen-Berden

20

Sandra Retera - 2020-08-28 03:50

bmw occassion

ik wilde deze vestiging vandaag gaan nomineren voor de warme douche bij Kassa. Helaas stond op hun site dat dit niet meer kan. Dus daarom in elk geval deze review .
Ik heb recent een BMW 1.20 i occasion gekocht bij de Kia/Citroën vestiging in Sittard met 6 maanden Bovag garantie. Er bleek een mankement te zijn met t olieverbruik. Onmiddellijk kon ik terecht en werd er onderzocht wat er mis was. Een duchtige reparatie en reiniging werd uitgevoerd. Kostenloos. Het olielampje brandde vrij snel opnieuw. Aangezien er meerdere redenen kunnen zijn voor t verdwijnen van de olie werd rigoureus besloten dat er een spiksplinternieuwe motot ingezet zou worden!!! ,,Wij zouden Janssen-Kerres niet zijn als we dit niet grondig oplossen voor U,!”werd me gezegd. Fantastische service. Naast dit, en een nieuwe set banden en splinternieuwe sleutel al bij- en vlak na aankoop is er ook nog een geheel nieuwe module geplaatst omdat de parkeersensoren dienst weigerden. Ze nemen de Bovag garantie die ze afgeven meer dan serieus! Dit is garantie bieden met een gouden randje.
Allemaal ontzettend bedankt! Ik zal dit doorzeggen!! Veel succes met dit mooie bedrijf en ik zie jullie weer als ik mijn volgende auto zal kopen. Tot dan.

8

Henny van Arkel - 2020-08-26 10:41

Goed

Kleine beurt gehad en zal zeker goed zijn uitgevoerd, iets waar ik wel steeds aan moet herinneren is het invullen van het onderhoudsboekje, nu al voor tweede keer vergeten het onderhoudsboekje correct in te vullen. verder hangt er een hangerkaartje aan de spiegel over een kwaliteitscontrole en deze enquête. De eerste regel op dit kaartje is Uitgevoerd door: Niets ingevuld. zijn slordigheidjes, moet nu zelf achter invullen boekje aan gaan, verder wel tevreden!

10

Nico Raven - 2020-08-25 12:03

1ste beurt aan mijn Kia Picanto GT-Line

Maandag 24 augustus 2020 heeft mijn auto de eerste beurt gekregen. Bij binnenkomst werd ik ontvangen door een vriendelijk persoon die verschillende vragen stelde, zoals mogen wij de vloeistoffen bijvullen en (tot mijn grootste verbazing) mogen wij u navigatiesysteem kosteloos updaten. Om het navigatiesysteem gratis ge-update te krijgen noem ik pas service.
Na 1,5 uur kreeg ik de auto gewassen en van binnen schoongemaakt weer terug.
Al met al een top service. Kia Heerlen bedankt.

10

Jordy - 2020-07-14 03:35

Service

Ik heb hier een Renault clio gekocht 2016.
Ik kwam langs voor een geluidje wat ik hoorde.
Dus ik ging langs hebben ze de auto na gekeken en op gelost en heb ik ook nieuwe ruitenwissers gekregen wat een top service bij Jansen kerres

10

Ron - 2020-06-22 09:58

Top onderhoudsbeurt

Mijn eerste onderhoudsbeurt in Nuenen met mijn leaseauto.
Flexibel meedenkend en vriendelijk personeel. Zelfs de auto was gewassen en matten schoon gemaakt.
Aangenaam verrast! Top!

10

Anja - 2020-04-20 12:31

Gezellig

Bijzonder vriendelijke ontvangst en afhandeling van de APK door Daphne bij de servicedesk. Top!
Alleen al voor de gezelligheid komen we hier graag terug.

10

Jaap - 2020-03-26 08:31

Werkplaats

Onderhoudsbeurt en de opgegeven klachten zijn naar alle tevredenheid opgelost door de werkplaats.
Auto verder goed schoon gemaakt door de monteur van binnen met een desinfectiemiddel Stuurwiel en schakelpook.
Personeel op de receptie vriendelijke en nemen de tijd voor de klant.

10

Alan silver - 2020-02-10 08:23

Onderhoudsbeurt en APK

Geweldig service, vakkundig uitgevoerd duidelijk met informatie

10

Lammers. - 2020-02-10 08:23

Aankoop nieuwe 108 Allure.

Ze zijn zeer tevreden over de nieuwe aankoop van onze 108 voor een zeer scherpe prijs . zeer nette verkopen en netje zaak.

10

Jos Pijls - 2020-02-10 08:20

Dacia Duster, een heerlijke auto.

Ik rijd nu mijn duster sinds augustus 2018, nieuw gekocht bij Janssen Kerres .
Michel Magaroli was de sales-man, hij regelde het inruil- en aankoop proces tot
in de puntjes.
De medewerkers bij Janssen Kerres in Sittard zijn een top team, vriendelijk maar ook deskundig.
Ik heb geen seconde spijt gehad van de aankoop van mijn Duster, heerlijke auto om mee te cruisen.

8

Vuijk - 2020-01-15 02:25

Update navigatie en montage nieuwe voorbanden Peugeot 2008 GT-Line

Op 18 november j.l. is er een update navigatiesysteem uitgevoerd en zijn twee 4 seizoenenbanden gemonteerd. Bij aankomst 09.30 bij de receptie werd ik al geinformeerd dat de update wel eens lang kon gaan duren. Na een paar telefoontjes kon ik de auto uiteindelijk om omstreeks 16.30 ophalen. De nieuwe banden zijn keurig gemonteerd en bij de receptie verontschuldigde zij zich dat de update zolang geduurd had. Ik vraag mij heden ten dage af hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat een update de hele dag kan duren! Verder heb ik alleen maar complimenten naar de organisatie en het personeel. Met vriendelijke groet Fred Vuijk

10

rob martens - 2020-01-06 03:13

aankoop volwaardige reserveband

Wij hebben voor de Kia Niro een volwaardige reserve band besteld. Werkplaats Maastricht heeft hier goed mee gedacht omdat wij reeds een bestaande velg met zomerband hadden.

6

Mary - 2019-10-14 04:37

Geen goede opvolging op vragen

Op zoek naar een automaat en kwam bij Janssen Kerres uit, C4 Cactus. Proefrit gemaakt, kreeg goede inruilprijs dus deal beklonken. Netjes geholpen door verkoper.
Afgelopen zaterdag auto opgehaald. Men zou nakijken of de laatste navigatie is geïnstalleerd/geupdate en nog een lakstift opsturen. Het is inmiddels donderdag en heb nog steeds niets gehoord of ontvangen. Tevens op maandag nog mail gestuurd zodat men het niet zou vergeten. Nog steeds geen reactie. Lakstift nog niet ontvangen kan ik me iets bij voorstellen, maar het is nergens voor nodig dat het 4 dagen moet duren voor je reactie op je vraag hebt.
Een plaat op de auto met ‘welkom mw…..’ is helemaal niet interessant als er na aankoop niet op je vragen gereageerd wordt en dat vind ik wel teleurstellend. Ook dát heeft nl met aftersales te maken.

8

J J - 2019-09-17 10:49

Prima

Ivm een terugroepactie van Peugeot NL een afspraak gemaakt. Ik trof een erg onvriendelijke pittige telefoniste eenmaal doorverbonden met het filiaal. Afspraak gemaakt. Bij aankomst verliep alles keurig netjes. Netjes gebeld voor het klaar zijn van de auto. En weer netjes afgehandeld bij ophalen van de auto. Fijn een beschermkit (hoes over stoel en stuur) in de auto. Tevergeefs waren alleen de ruiten die opnieuw verlijmd waren niet schoongemaakt. Beetje jammer.

10

Astrid en Julius - 2019-09-06 09:26

Een 10 voor de service!

Graag willen wij onze complimenten maken aan en ons bedanken bij Citroën Janssen-Kerres te Heerlen voor de superservice die wij recentelijk hebben mogen ontvangen. Met name Mevr. Uiterwaal en Dhr. Westerberg staken hier met kop en schouder boven uit! Na de diefstal van onze lease-auto zaten wij in zak en as. Wij zaten zonder auto en met een berg aan administratieve rompslomp. Mevr. Uiterwaal heeft toen alles in het werk gesteld om een vervangende auto te regelen en ons daarnaast ondersteund om de zaak ook administratief af te kunnen handelen. Dhr. Westerberg heeft, als vervanger van Mevr. Uiterwaal, er voor gezorgd dat wij weer zo snel als mogelijk konden beschikken over een nieuwe lease-auto. Juist dit extra stukje noodzakelijke en gewenste service heeft aan ons getoond dat Citroën Janssen-Kerres te Heerlen veel verder gaat in haar klantvriendelijkheid en je niet zo maar afdoet of behandelt als ‘klant’. Citroën Janssen-Kerres, Mevr. Uiterwaal en Dhr. Westerberg – vestiging Heerlen – chapeau!!!! Van ons krijgen jullie een 10!

2

Marjolein - 2019-07-17 10:58

Renault service of selfservice??

In september 2018 bij Renault Sittard een nieuwe auto gekocht. Prima gegaan.
Totdat mijn zoon in Maastricht vorige week tegen een stoeprandje reed en een platte band had. Geen thuiskomer geen reservewiel, alleen een spuitbus die niet gebruikt kon worden.
Renault service gebeld. Het was 14.15. De auto moest afgesleept worden. Naar de dichtstbijzijnde garage Maastricht. Twee uur gewacht op de sleepdienst. 16.15 in de garage. Geen reserveband helemaal niks!! Ook geen leenauto.
Wat nu???? Ondertussen vader met andere auto in Maastricht aangekomen. Helaas geen enkel idee vanuit de garage wat te doen.
Toen maar op eigen initiatief Renault in Sittard gebeld voor een eigen winterband. Deze is mijn zoon zelf in Sittard moeten gaan halen en Daarna thuis eigen gereedschap. Toen terug naar Maastricht. In Maastricht moest papa maar buiten wachten want het was 17.00. Sluitingstijd.
Daarna zelf de winterband erop gezet en naar huis kunnen rijden. Ondertussen was het 18.45.
Jammer maar hier was dus geen sprake van Renault service.
Toch maar wegenwachtservice van de ANWB genomen.
Een ongelofelijk verhaal, maar echt waar!

2

Claessen - 2019-07-16 03:16

Inleren sleutel

Ik kreeg vandaag een brief van u binnen waarin staat : Hartelijk dank voor uw vertrouwen in Janssen Kerres. Wij hopen dat u het bezoek aan Janssen Kerres als prettig heeft ervaren.
Dan wil ik u mededelen dat ik het bezoek aan Janssen Kerres helemaal niet als prettig heb ervaren en vertrouwen al helemaal niet.
Ik wil u natuurlijk ook uitleggen waarom ik bovenstaande schrijf. Op 10.07. j.l. ben ik mede door mijn schoonzoon Ivo Kosters eigenaar van garage Care4Cars naar Janssen Kerres verwezen omdat hij als garagehouder steeds goede contacten met jullie had. Hij heeft ook de afspraak gemaakt voor mij voor 10 juli om een NIEUWE sleutel in de leren ( ik had maar 1 sleutel). Op 10 juli ben ik naar Nissan Kerres gegaan heb me bij de receptie vervoegd, de auto neergezet beide sleutels achtergelaten. Men zou mij bellen als de sleutel klaar was. Na 2 uur werd ik al gebeld met de mededeling dat ik de auto kon ophalen. Ik ben later op de dag mijn auto en de nieuwe ingeleerde sleutel gaan ophalen maar………het bleef jammerlijk genoeg bij de auto. De sleutel was niet mogelijk in te leren en werd zelfs gezegd dat hij defect was?. Er werd ook gevraagd of ik de sleutel bij Janssen-Kerres had gekocht. De sleutel is gekocht bij de Nissan dealer Leo Janssen in Keerbergen ( B ) en past gewoon in het slot, je kunt ook gewoon de sleutel draaien. Maar nu komen we bij de woorden van boven, vertrouwen en prettig. Ik moest wel even € 66,22 afrekenen. Ik was het daar helemaal niet mee eens omdat de sleutel niet kon worden ingelezen maar toch dit bedrag moest betalen. Ik kreeg als antwoord dat de apparatuur toch was gebruikt en daarom even goed moest betalen. Als hij wel kon worden ingeleerd was het ook € 66,22. Ik vond dit echt schandalig en had wel gerekend op een soort probeerkosten . Mijn schoonzoon van Care4Cars vond dit zelfs belachelijk terwijl hij alleen maar goede woorden had over Janssen Kerres. Later bleek dat hij goede contacten had met zijn bedrijf met Renault Kerres . Blijkt dat daar ook al verschil in zit? Maar ik heb mijn zegje gedaan. Sorry dat ik dit zo moet uitleggen maar nogmaals dit is echt belachelijk om een mens zo te behandelen.

10

Pierre Ackermans - 2019-07-10 12:11

Onderhoudsbeurt adviseur Paul Oberdorf

Bij de onderhoudsbeurt zeer positief en duidelijk de punten die aandacht benodigden uitgelegd. Zeer tevreden over vriendelijke ontvangst.
Bij het contact met de Marketingafdeling het verloop van het jarenlange met een groot aantal Citroen merkauto’s genoemd te hebben, altijd de merktrouw onder de aandacht gebracht en nu op 88 jarige leeftijd denkelijk aan mijn laatste Citroenauto toe ben. Aan de orde gesteld de bonus die bij nieuwe aanschaf aan de orde is te stellen ten opzichte van dergelijke trouwheid. Dat in de afgelopen tijd door betreffende afdeling een bonus ter beschikking werd gesteld wordt ten zeerste op prijs gesteld.

10

Suzan - 2019-06-04 03:23

Super service top! Vriendelijke mensen.

0

Heuvel - 2019-05-27 10:44

geen reactie

na aankoop auto gereaeerd op enige zaken. Daar geen antwoord op gekregen. Het meest bijzondere. Ik koop bij Janssenkerres een renault en er zit een achternummerbordplaat van een ander bedrijf op????

10

Alexander Docters - 2019-05-20 03:20

Snelle en correcte service afhandeling.

Detecteren en oplossing van een storing, inclusief kleine reparatie: snel en vakkundig afgehandeld door Mark.

10

J. Schreurs - 2019-05-08 12:06

Klantgericht; meedenkend en vakkundig

Met particulier gekochte Nissan Qashqai een week na de aankoop, uitstekend geholpen door m.n. hoofd Serviceadviseur Vincent van Rijssel.
De auto (net 4jr oud) bleek een fors probleem met de distributieketting te hebben, welk ik tijdens het proefrijden zelf niet opgemerkt heb. Dankzij de alertheid en klantgerichtheid van dhr van Rijssel werd dit tijdens een bezoek aan Janssen Kerres opgemerkt en uiteindelijk na diverse telefoontjes en mailwisselingen met Nissan NL door zowel Janssen Kerres als ikzelf is uiteindelijk de reparatie (ca 1700 € ) volledig door Nissan NL vergoed en is Janssen Kerres in de persoon van dhr v Rijssel ook nog eens erg coulant geweest in het langere tijd gratis beschikbaar stellen van een leenauto.
Dit alles terwijl ik de auto particulier heb gekocht.
Dikke pluim voor de professionaliteit, het vakmanschap van deze firma, en met name de klantgerichtheid van dhr v Rijssel als hoofd service adviseur.
Ik ga met een gerust hart de onderhoudsbeurten van mijn Nissan hier laten uitvoeren !

10

Janssen - 2019-04-19 11:48

zeer tevreden klant

Hoewel ik maar hoogstzelden reviews plaats, wil ik nu wel een uitzondering maken omdat ik vind dat het personeel van Janssen Kerres Nuenen zelfs een 10-plus verdiend heeft.
Mijn Nissan Juke had een sensor probleem dat super snel is verholpen en bovendien waren leenauto en wasbeurt gratis.
Geweldige service van allemaal vriendelijke en bekwame mensen.

Hans Janssen, Breugel

10

Loijen - 2019-03-31 09:25

30 maart 2019 als niet cliënt bij u binnen gelopen , met een vraag naar een goedkope occasion, automaat; hoewel niet op voorraad UITSTEKEND te woord gestaan en uitgebreid van informatie voorzien door de heer M. van den Broek. Mijn vrouw en ik waren beiden onder de indruk !
Puike reclame voor uw bedrijf ! Chapeau !

10

Jan - 2019-03-21 07:26

Gemotiveerde vakmensen

Onze bijna 20 jaar oude 306- cabrio was toe aan vervanging van de distributieriem, een grote beurt + APK.. Alle werkzaamheden perfect uitgevoerd volgens vooraf verstrekte duidelijke – en redelijke – kostenbegroting. TOP!

10

Fam Kommer uit Delft - 2019-02-24 06:16

Op weg naar de wintersport snel en supervriendelijk geholpen

Zaterdagochtend op weg naar de wintersport ging in onze Megane tussen Eindhoven en Venlo plotseling een alarm ‘controleer inspuitsysteem’ branden. De auto deed het ook niet goed, hij had veel vermogen verloren. Gebeld naar Janssen Kerres, de dichtstbijzijnde Renault garage. Die bleek open en we waren direct welkom. Daar aangekomen stond er vrijwel direct een monteur klaar om de computer uit te lezen. Het probleem viel mee, een kapot slangetje naar een sensor. Die bleek op voorraad en werd er gelijk ingezet. We konden wachten met een lekker kopje koffie en konden al met al nog geen uur na aankomst met een gerepareerde auto onze weg vervolgen!

10

Patricia - 2019-02-20 12:33

Perfect

Superfijne Twingo!

10

Wilma - 2019-02-06 11:47

Super geholpen

In okterber vorig jaar is mijn lease auto afgeleverd. 2 maanden van te voren informatie gaan inwinnen. Geweldig geholpen door Anja. Geen vraag was te veel. In oktober was het dan zover. Wat een feest. Alles werd nog eens goed uitgelegd bij de aflevering van de auto. Ook nu was geen vraag te veel. Met veel zorg werd de sleutel overhandigd.
Dankjewel lieve Anja voor een fantastische auto die je me bezorgd hebt. Volgende keer weer bij jou een auto leasen.
Nogmaals Anja, dankjewel.

10

gereed - 2019-01-28 10:09

gereed

10

Houben - 2018-12-23 10:12

Geweldig!

Een aantal dagen ná de aflevering werden wij gebeld door dhr Johan Winkens met de vraag of de auto beviel, en of wij nog vragen hadden. Wij hebben al vele nieuwe auto’s gekocht, maar deze moeite heeft nog nooit iemand genomen. Wij zijn zeer blij met de service die Johan Winkens ons biedt. Je kunt hem altijd bellen. Geweldig!

10

Klaassens - 2018-12-20 04:24

Onderhoud Nissan

Bij Janssen Kerres Nissan vandaag de Auto opgehaald voor Onderhoud, en je wordt er zeer goed geholpen door Menselijk, Vakkundig personeel geholpen, voor mij is het vertrouwen dan ook heel erg goed, Vincent en Personeel fijne Feestdagen.

10

W.Kneepkens - 2018-12-13 04:49

A beurt Renault Catur Initiale Paris

Geweldige service, persoonlijk, proffesioneel. Na de service beurt is alles met me besproken. Werd persoonlijk naar mijn wagen gebracht en tot mijn grote verrassing was die zowel van binnen als buiten gereinigd ! Janssen Kerres Sittard werkplaats en werkplaats receptie, mijn dank!!

10

Roy - 2018-12-12 12:04

Lamp vervangen

Had voorlamp kapot ,werd meteen geholpen door vriendelijke dame.
Monteur was er binnen 10 minuten mee klaar.
Zelf voor een lampje vervangen maken ze gebruik van wegwerp-beschermhoezen (stoel,stuur en mat )
Een fijne garage waar ik al jaren graag terug kom

10

M Kreutz - 2018-11-22 04:12

TOP SERVICE!

In de zomer 😂 winterbanden met velgen besteld bij onze nieuwe auto bij Janssen Kerres Kerkrade . Deze waren niet voorradig en moesten besteld worden. Deze week kwamen ze binnen en werden wij zeer verrast door een leuk telefoontje. Ons werd medegedeeld dat de auto thuis werd opgehaald en teruggebracht als de winterbanden netjes zijn gemonteerd. De zomerbanden werden uiteindelijk niet in onze mooie en nieuwe auto gelegd maar separaat thuis afgeleverd. Één woord TOP Service. Bedankt Hans Ritzen 👍
Met vriendelijke groet,

M Kreutz

4

Familie Wolfs - 2018-11-16 09:26

Lange wachttijden reparatie & slechte informatievoorziening jegens klant

Onlangs hebben wij dan eindelijk na enerzijds meer dan 8 ! maanden wachten onze nieuwe reservesleutel van onze Kia Picanto gekregen, nadat hij op een eerder tijdstip ( na een wachttijd van 5 maanden wachten, tijdens afspraak om ‘in te lezen’ plots onvindbaar was in de garage / filiaal Heerlen ). Anderzijds hebben wij bijna 3 maanden moeten wachten op reparatie van het defecte voorportierslot, hierdoor hebben wij een hele periode met een defect voertuig moeten rijden en veel accuproblemen gekend. Bij de uiteindelijke langverwachte reparatie onlangs bleek dan ook nog eens de zekeringsmodule kapot gebrand, weer wachten. Tijdens de communicatie omtrent een en ander, hebben wij deze als zeer matig ervaren, medewerkers zeggen ‘ijskoud’ dat er meerdere maken gebeld zou zijn, echter niets terug te zien op de zogenaamde nummermelder telefoon. Op de vraag waarom men dan geen bericht gestuurd heeft via email of eventueel via post krijgt men dan als klant helemaal geen antwoord. Feitelijk hebben we met ons voertuig een periode van 3 maanden niet 100% veilig kunnen rijden, om over comfort maar niet te spreken en dit tijdens de periode van fabrieksgarantie. We geloven best in de goede intenties van betreffende medewerkers filiaal Heerlen, maar in ons geval is men aanwijsbaar slecht omgegaan met de klant en heeft de periode van wachten op betreffende onderdelen ter herstel veel te lang geduurd, is de communicatie zeer slecht geweest en betreuren wij dat er nog niet eens een klein excuus vanaf kon. Vandaar dus onze slechte recensie in de hoop dat dit voor andere klanten zal betekenen dat men op een professionelere manier benaderd zullen worden als klant dan ons.

10

Nellie - 2018-10-12 05:52

Nissan Micra Janssen Kerres Varenschut Helmond

Wij zijn super blij met onze Nissan Micra!
De Heer Frank Eijsbouts heeft ons dan ook heel goed geholpen

10

Klip LTM - 2018-09-20 11:19

TOP SERVICE

Geachte heer, mevrouw,

Hierbij wil ik mijn bijzondere waardering uitspreken voor de door uw medewerkers geboden service op zaterdag 2 weken geleden.
Ik had een kleine schade opgelopen met mijn KIA. Ik had behoefte aan deskundige hulp om de terugweg naar Almere te kunnen maken. Ik deed op zaterdagmiddag, de werkplaats was al gesloten, een verzoek bij de leidinggevende van uw filiaal. Ik ben toen door hem en een toevallig nog aanwezige monteur, genaamd Bram, in ongeveer 5 minuten, geheel belangeloos geholpen.
Chapeau voor uw medewerkers.
Ik keer binnenkort terug naar Limburg en zal me als klant bij u aanmelden.

Met vriendelijke groet,

Klip LTM

10

S. Rademaekers - 2018-08-09 08:43

Super service

Zeer goed verloop en advies bij de koop van mijn Citroen.

10

Peugot 208 - 2018-08-06 12:25

Netjes behandeld goede service

10

Roy Visschers - 2018-07-26 01:13

Volledig tevreden

Vorige week gebeld voor een losse APK voor mijn Clio, kreeg vriendelijke mensen aan de lijn, het was behoorlijk druk op het moment zo net voor de bouwvak. Toch kon ik mijn auto wel langsbrengen woensdagochtend! Heel fijn!

Helaas, kreeg ik later wel een telefoontje dat de auto was afgekeurd, maar kon wel meteen gemaakt worden, dezelfde dag nog!
Fijne mensen, fijne service!

10

Duijkers vincent - 2018-07-25 09:06

Kia sportage dynamicline. 2017

Hallo wij zijn eind mei in sittard bij de dealer voor een prijsopgave geweest. Inruil kia carens op kia sportage. super gevoel bij de verkopers.zeer vriendelijk en behulpzaam. En wat nog het meest belangrijke is een eerlijke en goede inruilprijs. Dit heeft ervoor gezorgd dat wij meteen onze handtekening hebben gezet. Was eigenlijk niet de bedoeling zo zie je maar…. en de sportage (droomwagen van mijn vrouw maar toch ook wel van mij) is een genot om in te rijden. Het betreft een sportage dynamicline veel toeters en bellen. Zijn er blij mee. Ga vooral zo door mannen.

6

Hennie - 2018-04-26 07:20

Afspraak voor APK-keuring

Ruim 3 weken voor het verlopen van mijn APK probeerde ik een afspraak te maken voor de APK-keuring en de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Van mijn dealer kreeg ik te horen dat de eerst mogelijke datum 5 dagen na het verlopen van mijn APK was. Dit zou betekenen dat ik 5 dagen mijn auto niet kan gebruiken omdat ik dan niet verzekerd ben. Ik heb nog aangegeven dat de onderhoudsbeurt later kon, maar dat het fijn zou zijn als de auto op tijd gekeurd kon worden. Maar dat alles was absoluut niet mogelijk, ik had namelijk veel eerder een afspraak kunnen maken. Meedenken voor een oplossing was blijkbaar ook niet mogelijk. Vorige jaren was overigens het maken van een afspraak enkele weken voor het verlopen van de APK geen enkel probleem.
Noodgedwongen heb ik inmiddels een afspraak voor de APK-keuring en onderhoud bij een andere garage gemaakt. Als klant voel ik me belazerd door Nissan dat blijkbaar loze beloftes doet over gegarandeerde mobiliteit voor haar klanten!

10

Michelle - 2018-04-13 05:17

Auto top, service minder

Helaas bij de verkoop al een minder goede ervaring (proefrit afspraak was vergeten waardoor ik 1u moest wachten, prijs in de offerte kwam niet overeen met afgesproken prijs, ik moest 3 weken wachten na tekenen tot ik de auto kon halen). Foutjes kunnen natuurlijk gemaakt worden maar alles bij elkaar vond ik het niet de beste service. Nu, 8 maanden na verkoop, is het tijd voor een beurt en wordt mij vertelt dat o.a. de distributie riem vervangen moet worden en er nieuwe banden op moeten (in totaal gaat het mij 1500 kosten). Ik begrijp dat dit niet vanzelfsprekend wordt gedaan voor de verkoop, maar als er een dure onderhoudbeurt aan zit te komen, kan de klant hier op zijn minst op attent worden gemaakt in mijn mening.
Daarnaast was de distributie riem vervangen bij JK zo’n 750 euro en bij de garage waar ik nu ga (die goed staat aangeschreven!) 435 euro, groot verschil.
Ik ben blij met de auto en denk dat ik hem voor een eerlijke prijs heb gekocht. Als ik had geweten dat daar nog geen jaar later 1500 bovenop zou komen aan onderhoud, had ik daar misschien anders over gedacht.

10

John - 2018-03-13 07:27

Mijn nieuwe Nissan Micra

Louis Haanstraat
19

10

Klein Onstenk - 2018-02-23 12:44

Terugverhuisd uit Frankrijk als echte Peugeot liefhebbers zijn we al weer zo’n vijf jaar via Janssen-Gerwen,nu klant in Nuenen bij
JanssenKerres.Het wordt tijd dat na aanschaf van een paar nieuwe Peugeots en de nodige service-beurten wij van ons laten horen.
Deze garage munt uit in klantvriendelijkheid,zij spelen in op de wensen van de klant.Dat geldt zowel voor de verkoopafdeling als de werkplaats.De aanschaf van een nieuwe Peugeot is bij hun een waar genoegen.Geen overbodig gemarchandeer.Wij hopen nog
lang van dit adres gebruik te kunnen maken.Met vr.gr. en tot ziens,Fam.Klein Onstenk.

10

Rachelle - 2018-02-01 08:54

Vriendelijke en professionele service

Ik zou graag deze garage aanbevelen; zowel voor de kwaliteit waarmee mijn auto onderhouden als voor de professionaliteit, kundigheid en vriendelijkheid van de medewerkers. Ze gaan “above and beyond” om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zeker Dr. Ralph Kaefer, werken bij de receptie van de werkplaats, is een aanwinst voor deze organisatie. Hartelijk dank!

10

willy. Snijckers - 2018-01-20 11:30

Aankoop nieuwe Auto

Statnsingel 131 Zeer te vrede goede uitleg door de heer Nick Plummen

10

Peters - 2017-12-20 07:44

aflevering leaseauto

aflevering van mijn leaseauto op vrijdag 15-12 als zeer prettig ervaren.
Er is en wordt tijd voor de klant gemaakt en er is ruimte genoeg om vragen-/tekst en uitleg te krijgen over de auto
De kennis en kunde van de medewerker is perfect en kan het duidelijk overbrengen naar de klant.

10

jo mooren - 2017-12-05 11:46

KIA PICANTO

IK RIJ NU SINDS 3 MAANDEN 1 NIEUWE KIA PICANTO
GEKOCHT BIJ JANSSEN KERRES IN HERTEN
GOED GEADVISEERD BIJ DE AANKOOP.
AUTO BEVALT ZEER GOED
IS HEEL ERG ZUINIG IN VERBRUIK

10

R.J.H. Grond - 2017-12-04 10:46

Perfecte oplevering nieuwe Renault Megane GT

Beste Rayn,

Mijn complimenten voor jou zeer uitgebreide en overduidelijke uitleg, van alle functies en features van deze geweldige Renault Megane GT. Dit noem ik nu klantcontact. Alle tijd nemen om de klant een goed uitleg te geven over alles.

Nogmaals bedankt.

Met vriendelijke groet,
Roland Grond

10

M. - 2017-12-04 09:44

Bij Janssen Kerres in Helmond mijn Peugeot 308 ingeruild voor een jonge Peugeot 208.
Verkoper Maikel van der Steen heeft ons zeer deskundig en met enthousiasme begeleid bij deze ver- en aankoop. Zeer tevreden!

10

M. Van der Stelt - 2017-11-23 07:49

Zeer goede service

Uitermate tevreden over de servicegerichtheid, het meedenken met de klant en de geboden kostenloze oplossing van de mankement van mijn auto.
Ik beveel deze dealer mede aan door hun vriendelijke benadering.

10

Joop Janssen - 2017-10-12 11:06

Super Service

Vanmorgen voor een update van de navigatie van mijn Kia Sportage naar Kia Kerres in Sittard geweest. Werd er goed ontvangen en voorgelicht over eventuele risico’s van het updaten. Na twee en een half uur wachten was de klus geklaard en ook nog wel kosteloos, was een of andere actie die eigenlijk al voorbij was maar waar ik toch nog gebruik van kon maken. Super service een grote pluim hiervoor. Bedankt Kia kerres Sittard

10

Pelzer - 2017-08-15 11:48

Mijn review.

Betreft de Renault-Garage Janssenkerres te Venlo,
Het Van mij krijgt deze Onderneming de waardering 10 plus.
Ik heb een Renault Scenic van bouwjaar 2004, elders werd al
meerdere malen gezegd koop doch een nieuwe Auto.
Toch de Renault-Garage Janssenkerres verkoopt niet alleen
maar betrouwbare Auto’s nee, ook de service-onderhoud is
technisch ook wat betreft de Elektronica, helemaal perfect.
Helpen: Ik had een afspraak maar mijn Renault startte niet.
Ik belde en binnen de kortste tijd stond de service van Renault
Janssenkerres voor mijn huisdeur. Dus binnen de kortste tijd
was ik als nog bij mijn afspraak aanwezig.
Tevens werd ik altijd realistisch en serieus benaderd. En dit
maakt het uit dat ik met deze oude Renault nog altijd met
het gevoel van zekerheid en plezier helemaal content kan rijden.
Bedankt en hiervoor dan ook die plus achter die 10.

10

Yolanda Pinckaers - 2017-05-16 01:05

Mijn mening

Zeer klantvriendelijk. Goed geholpen bij de aan en verkoop van mijn auto! Service van Top Niveau!!!

10

Kulmer - 2017-03-18 06:09

Super service bij garantie afhandeling…

Ik wil het team Citroën kerres Maastricht harstikke bedanken voor hun tomeloze inzet ivm een carrosserie garantie afhandeling van onze Cactus. Met name Daniël en Paul verdienen een grote pluim. De service is echt top op deze vestiging van Janssen kerres. Toppers!!!!!

10

Nico van de Pol - 2017-02-05 03:20

logan mcv

Ik heb een logan nieuw gekocht in 2006 ,particulier verkocht weer in 2016.
Deze auto heb de vrouw met veel plezier gereden , en nooit mankementen aan gehad .
als alleen maar de gebruikelijke onderhoudskosten.
Ik zelf had een renault clio nieuw waar ik veel mee naar zwitserland heb gereden 3 jaar lang .
daar ik deze auto niet meer nodig had wegens pensioen , heb ik die ingeruild weer op een Dacia Logan MCV prestige van bijna 2 jaar oud . Deze auto voldoet bij mij heel erg goed , en wij rijden daar ook graag mee korte en lange afstanden soms .
dus met andere woorden zeer aan te bevelen ook , al is het maar voor de beurs te sparen .

10

Knops - 2016-12-15 08:12

Vevanging koplampen

De linkerkoplamp van mijn C4 uit 2007 was gisteravond gesprongen. Ik belde of ik even kon langskomen in Sittard voor vervanging. Ik werd heel klantvriendelijk geholpen en de service was uitstekend!! Na 10 jaar nog altijd een tevreden klant!

10

Mevr. Theunissen - 2016-07-20 11:18

Professionele organisatie

Professionele organisatie, vakkundig en betrouwbaar. Goede service en kwaliteit met persoonlijk contact.