Klantbeoordelingen

Sales

9.6

Totaal

9.6

Aftersales

9.6

Uw mening is belangrijk: schrijf zelf een review!

Uw mening is belangrijk voor ons, daarom vragen wij u een review te plaatsen over uw ervaringen bij Janssen Kerres. U kunt ervoor kiezen om een review te schrijven voor onze sales afdeling of onze aftersales afdeling. Wij waarderen het als u ons een review geeft.

Wij horen graag van u!

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.
  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Wat zeggen andere klanten over ons?

10

Roger - 2018-10-28 10:48

Aflevering nieuwe auto

Goede en duidelijke uitleg over de functies van onze nieuwe auto door verkoper Mark Smeets.

10

Van Bruggen Adviesgroep Hrl Kerkr - 2018-09-20 04:33

Aflevering nieuwe bedrijfswagen

Uitstekende ervaring met verkoper de heer Johan Winkens van Dacia Sales. Ruimschoots de tijd genomen voor uitleg en alle afspraken correct nagekomen, zelfs een volle tank bij aflevering. Op correcte en vriendelijke wijze geholpen. Alle lof!
Helaas kan ik dat niet beamen bij de aftersales. Vooral de werkplaats heeft nog veel verbeterpunten te gaan. Klantvriendelijkheid kent men hier niet en op een klacht wordt simpelweg niet gereageerd! Jammer.

10

Leo - 2018-09-17 01:50

cruisecontrol

bedankt voor de goede service en het goed in bouwen van de cruisecontrol het werkt top

10

Andrea - 2018-09-17 12:51

Aankoop Kia picanto

Dhr Kloth heeft mij op een zeer rustige en prettige manier geholpen bij de aankoop van mijn picanto. Mijn complimenten hiervoor!

10

Klein Onstenk - 2018-09-11 10:45

Via JanssenKerres-Helmond ontvingen wij een uitnodiging voor een auto-presentatie van recente modellen.Daar stond de nieuwe Peugeot 308 Tech Edition 1.2 Puretech Eat8,een geweldige opvolger voor onze vorige 308SW.Met Laurens Stoffels als verkoopad-
viseur is het op voortreffelijke wijze tot een deal gekomen.Dagelijks GENIETEN wij van deze, in alle opzichten,voortreffelijke,308.
Vooral op de lange trajecten in Frankrijk is het een geweldige ervaring.Deze auto is een AANRADER!
Klein Onstenk

10

van Kan - 2018-09-05 03:06

Aflevering Auto

Ik ben zeer goed geholpen door Dhr Kloth zowel bij de aankoop als de aflevering. Niets was hem teveel om onze vragen te beantwoorden. Nogmaals Dank je wel

10

Dorethy van Ham - 2018-08-20 12:27

Private lease Citroën C1

Ik ben geweldig geholpen door de heer Koselka. Na een aanrijding met mijn auto had ik dringend een andere auto nodig. Hij heeft alle tijd genomen om mij diverse gebruikte auto’s te laten zien. Daarna heeft hij mij de voordelen van een private lease uitgebreid uitgelegd met als resultaat dat ik na 8 dagen in een nieuwe Citroën C1 kon instappen. De heer Koselka heeft tevens alle tijd genomen om de instellingen en ins en outs van deze auto uit te leggen en al mijn vragen te beantwoorden zodat ik weer veilig de weg op kan. Kortom geweldige service, waarvoor mijn oprechte dank!!

10

Gielen - 2018-07-21 01:04

geen

10

R.Isenborghs - 2018-07-21 10:51

Zeer prettige verkoper met hard voor zijn werk.

10

Hans - 2018-06-28 09:08

Dacia Logan mcv série limitee bifuel

Fijne aflevering van mijn nieuwe Dacia Logan mcv bifuel bij Janssen Kerres Venlo! Goede uitleg over de auto gehad en er de tijd voor genomen.

10

Arends - 2018-06-17 07:23

Aankoop Renault Twing

Prima geholpen en vriendelijke en vakkundige uitleg

10

Waldo - 2018-06-12 01:16

Top bedrijf!

De perfecte deal gesloten, voor me Nissan X-trail. Proefrit, uitleg en een flesje wijn. Zoals het hoort. Ga zo door.

10

Leon Derks - 2018-06-09 10:44

Zeer goede service

Hiermee wil ik het Bedrijf Janssen Kerres hartelijk bedanken.
Na een jaar ploeteren met een slechte auto, hebben we een super goede oplossing gevonden door de aankoop van een andere occasion. Graag wil ik alle medewerkers die hebben bijgedragen aan deze oplossing hiermee even in het zonnetje zetten. Ik vind dat Erik, Michiel en Marcel hun uiterste best hebben gedaan, ze hebben service en klantenbinding hoog in het vaandel staan. Bedankt mannen. Bedankt voor alle vriendelijkheid en goed handelen.

10

Pronk - 2018-06-04 12:12

Ik heb met veel plezier een andere auto gekocht bij Janssen Kerres. Het contact met de verkoper Rik Heynen verliep soepel. Hij is deskundig en vertelt een duidelijk en transparant verhaal.

Hartelijk dank voor de fijne service.

10

frank brock - 2018-06-02 05:29

aankoop Dacia Duster

Mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden over het goede advies van de heer Johan Winkens. Hij kwam zeer vakbekwaam over en liet ons in alle rust de verschillende alternatieven goed overwegen voordat we een besluit namen. Wij hopen dat ons toekomstig zakendoen met Janssen Kerres ook zo soepel verloopt.

10

Les Goûts de France BV - 2018-06-02 08:05

Aankoop bedrijfsauto Peugeot Partner

Beste dealer,
Avec plaisir! De inruil van mijn vorige auto en de aankoop van de bedrijfswagen zijn prima verlopen. Goede begeleiding van het begin tot de aflevering. Wetende dat ik met vragen altijd geholpen wordt. Wederom heb ik voor Janssen Kerres Helmond gekozen omdat ik weet dat het een team is waar je altijd terecht kunt. Voor aankoop, maar ook voor het onderhoud. Top!

10

Peter - 2018-05-14 09:59

Goed geregeld met de aankoop van een nieuwe auto.

Wij zijn tevreden met de aankoop van de nieuwe Renault Captur.
Wij zijn op een vriendelijke en een correcte manier behandeld met de aankoop
van een nieuwe auto en met de inruil van de oude auto door de verkoper
Ramon Rietdijk.

10

Rene - 2018-05-07 08:43

Nieuwe auto

Vriendelijke en deskundige verkoper, Rik

10

Astrid - 2018-05-02 02:59

Alles zeer correct geregeld

10

Marko , fabienne - 2018-04-21 03:43

Auto aangekocht

Op donderdag 19 april zijn mijn vrouw op pad gegaan voor een andere auto . En waar we pp de auto boulevard niet geholpen werden was dat in Kerkrade wel zo top gedaan Hans en maandag 23-4-18 kunnen wij hem al ophalen. Nu hopen dat we een top auto hebben gekocht
Mvg Fam Smeets.

10

Leenders - 2018-04-11 12:46

Super geholpen naar de nieuwe auto

We waren opzoek eerst naar een goede Sandero stepway, maar naar veel kijken meten en hulp van Ryan Toussaint is het toch een mooie Logan mcv stepway geworden. Hij is lekker groot en zuinig genoeg.

10

Peter merks - 2018-04-08 07:15

Nieuwe auto

We zijn heel blij met onze peugeot 108 souper goed behandeld petje af

10

Naomi - 2018-04-07 11:55

Erg fijn geholpen !

We zijn zeer goed geholpen door de heer Rob Eijkenboom bij de aanschaf van onze Hyundai i30 wagon. De auto is netjes afgeleverd en we rijden er met erg veel plezier in. Rob Eijkenboom is een onwijs vriendelijke verkoper. Het telefonisch contact was erg fijn, open en eerlijk. Verder had Rob Eijkenboom ook veel geduld voor ons daar we veel vragen hadden. Een grote plus is de persoonlijke aandacht en het filmpje van de auto voor aankoop zodat we een beeld konden krijgen wat ons te wachten stond voordat we langs zouden komen.
De afhandeling verliep vlot en afspraken werden nagekomen. Ondanks dat de levering van nieuwe wieldoppen wat op zich liet wachten vanwege de post, zijn ze netjes aangekomen. Alles is naar wens verlopen en zelfs boven verwachtingen We hadden het gevoel dat naar ons werd geluisterd en we werden netjes op de hoogte gehouden over de STAVAZA met betrekken tot de aankoop. Ook werden we na de aankoop even gebeld of alles naar wens was. Oog voor detail en persoonlijke interesse voor de klant staan hoog in het vaandel bij dit bedrijf. Verder waren we ook verrast door de extra gadgets na de aankoop. Je voelt je als klant daadwerkelijk koning. Dat hebben we als erg prettig ervaren en een extra Thumbs up en dikke 10 voor meneer Eijkenboom.

Kortom, een hele fijne ervaring.

Hartstikke bedankt!

6

Garenfeld - 2018-04-05 05:43

Slecht gevoel

Zeer slecht gevoel overgehouden bij aankoop auto bij Janssen Kerres Peugeot Helmomd.
Kreeg de indruk dat bij de verkoper, Maikel van der Steen, alleen het verkoopresultaat belangrijk was.
Toen ik aangaf er liever een dag over te willen denken werden allerlei argumenten naar voren gebracht om toch maat te tekenen.

8

Nico timmermans - 2018-03-09 07:52

Top

Net mijn occasion opgehaald, een Nissan pixo. Eerlijk gezegd ben ik van stomheid geslagen. Het team van deze garage haalt echt alles uit de kast om u te verrassen en echt een super goed aflevering te doen. Dit is zeer goed gelukt, alles is zoals beloofd gebeurt, zelfs een heel pak meer. Ik heb er geen woorden voor. Maar manen jullie mogen trots zijn op dat wat jullie neerzetten, het is echt af. Ik wil ook effe Michel Margaroli bedanken voor zijn goede uitleg en service. Waren alle verkopers maar zoals Michel. Ik wil het hele team ( garage ) bedanken.

10

Ingrid - 2018-03-09 05:08

Een heel leuk bedrijf met vriendelijke mensen en verkoper Eric is een zeer goede/nette verkoper van mij verdient hij een 10!

10

Termini fmi - 2018-02-14 07:32

TOP SERVICE!

Alles in het werk gesteld om als klant tevreden de deur uit te laten gaan met een super mooie bus.

8

Peter - 2018-02-05 10:39

Nissan qashqai 2012

Goede en snelle service transparant en duidelijk gewoon netjes personeel en geen gladde jongens in strakke pakken!
Verkoop en levering als positief ervaren

10

Hamers - 2018-02-02 06:27

Hallo ik ben heel tevreden over hoe ik ben geholpen meneer hans ritsen heeft me goed geholpen.

10

EFMvan den Brand-deLacouture - 2018-01-24 02:35

aankoop twingo

bij de aankoop van mijn nieuwe twingo is alles tot in de puntjes uitgelegd verder een dikke 10 voor het personeel wat er werkzaam is wij zijn op een vriendelijke en professionele manier geholpen en dat waarderen we heel erg

10

Jansen - 2018-01-24 08:59

Aankoop nieuwe Dacia Stepway

Bij de aankoop van mijn nieuwe Dacia Stepway werden wij geholpen door Ruben, een toppertje mag ik wel zeggen. Hij wist ons op een rustige voor ons begrijpelijke manier bij te staan bij de aankoop zonder het gevoel van opdringerig te zijn. Met een dosis humor en veel kennis werd de aankoop beklonken.!!

10

m - 2018-01-15 08:11

Aankoop auto

Na wat afwegen wel of niet partner of expert (Peugeot) kwam ik bij Peugeot Helmond terecht en al gauw was het duidelijk dank zij de voortreffelijke uitleg van maikel van der steen.Deze man weet waar hij over praat en zijn advies en meedenken over van alles (verzekering en ook over de inrichting van de auto dat gaf mij de doorslag om voor een Peugeot Expert te gaan Ik ben super goed tevreden en hoop nog vele jaren er rijplezier er mee te hebben en wat mij betreft een dikke 10 voor deze verkoper Maikel van der steen

10

Mattie - 2018-01-13 02:55

Alles goed en duidelijk geregeld.

Na van te voren als een op internet gekeken te hebben welke auto we wilden gingen we naar de dealer.
Hier werden we hartelijk ontvangen en werd alles goed uitgelegd over de mogelijkheden van de auto.
Tijdens het verkoop proces ging ook alles heel duidelijk.
De auto ophalen ging al even duidelijk en gemakkelijk.

10

bouwens - 2017-12-30 12:54

felicitatie

Geachte menschen
hartelijk bedankt voor de felicitatie,
maar u bent wel een beetje te vroeg.
mijn verjaardag is op 4 april !!!.
maar nu bent u wel de eerste
en wat de service betreft alleen maar lof.

groetjes Jm Bouwens

10

LJD - 2017-12-28 09:49

Een zakelijke en plezierige ervaring!

Vanwege mijn pensioenleeftijd en de veel minder gereden km’s heb ik mijn Volvo XC70 diesel van 14 jaar ingeruild voor een Peugeot 2008SUV benzine. Door Maikel van der Steen ben ik op een uiterst deskundige en vooral ook plezierige wijze hierin begeleid.
Voorwaar een uitstekende start voor nog jarenlang Peugeot plezier.

10

Edgar - 2017-12-27 07:05

Prima service.

Na een rustige lange rit vanuit Haarlem werden we hartelijk ontvangen door de verkoper die ik eerder die week gesproken had.
De Škoda Rapid waar we voor kwamen glom ons tegemoet en eerlijk is eerlijk er was geen woord van gelogen tip top dus.
Na een proefrit te hebben gemaakt, zijn we gaan zitten met een lekker kopje koffie en hebben de koop rond gemaakt.
Deze trip naar Sittard is het zeker waard.

10

Suzanne - 2017-12-14 08:35

proefrit Kia ceed

Onlangs zijn we voor een proefrit met een Kia Cee’d terecht gekomen bij Janssen Kerres in Sittard, daar werden wij te woord gestaan door een zeer vriendelijke en professionele verkoper genaamd Rik Heynen. op zijn aanraden en advies zijn we overstag gegaan en hebben besloten om de auto aan te schaffen. Janssen-Kerres u kan trots zijn op uw personeel. tot snel.

10

Gerben - 2017-12-06 07:58

Heel netjes behandeld en goede informatie gekregen. De aflevering was erg goed en geeft je best wel een beetje het gevoel dat ze het belangrijk vinden dat je tevreden bent.

10

snijders - 2017-12-03 10:37

pas onze nieuwe Kia niro afgehaald bij Janssen Kerres in Sittard

pas onze nieuwe Kia niro afgehaald bij Janssen Kerres in Sittard.ik koop om de ongeveer twee jaar een nieuwe auto.Dit keer is onze keuze gevallen op een Kia Niro. ook mede door de geweldige vertegenwoordiger Rik Heynen.ik ben nu 68 jaar, dus de zoveelste auto.
Zijn deze week op familiebezoek geweest naar Delfzijl, wat mij vele uren de tijd heeft gegeven om de auto goed te beoordelen. Maar een woord voor SUBLIEM. Geweldige auto met een voortreffelijke afwerkingen GEWELDIGE rijeigenschappen. een genot om te rijden.
Ik gun iedereen een Kia niro. personeel in Sittard is zeer vriendelijk en eerlijk,echt een aanrader

8

Patrick - 2017-11-20 06:58

Top Occasion verkoop

Door de persoonlijke video boodschap van Maikel van der Steen betreffende een Peugeot 308, had ik direct een goed gevoel.
De video is een uitstekend middel om de auto maar ook het bedrijf JanssenKerres beter te leren kennen.
Maikel wil ik bedanken voor de inzet en het fijne contact.

6

r.bremen - 2017-11-05 12:31

Diaca Logan MCV.(2014)

Ik heb in Maastricht een Dacia Logan MCV gekocht van 2014 met 82.000 km op de teller.
ik heb van de verkoper van een redelijk bod gekregen op onze vorige auto,
en de dael gesloten ,een week later kwamen we er achter dat als ik er vorige week
voor de deal er 2000 euro meer bij had gelegd ik een nieuwe Dacia Logan MVC had kunnen kopen.
Dus ik terug naar de verkoper in Maastricht ,die wou mijn Dacia wel inruilen voor een nieuwe ,maar ik moest er wel 2 dik 2000 euro op laten vallen ,omdat bij hun ook het licht moest branden ,Dus ik koop een Dacia logan MVC en een week later is hij voor de Dacia Dealer in Maastricht Dik 2000 euro minder waard, Dat vond ik toch wel wat te gortig, Ik moet zeggen de auto in fantastisch is ,Maar ik had graag een nieuwe gehad ,
mvg

10

Johan van Oers - 2017-10-31 02:20

Uitstekend

Van begin tot eind, keurige behandeling, uitstekende opvang en meer dan prima begeleiding door het traject.
Dit was mn eerste aankoop bij Janssen Kerres Helmond, maar de volgende gaat weer in Helmond gekocht worden

8

Gerard Jungst - 2017-09-27 06:03

Erg tevreden

Wij zijn bij de aankoop prima door Maikel geholpen. Wat hij zegt komt hij ook na tot lakstiften toe, die opgestuurd werden. Probleem met de koplamp, werd door verwezen naar Kia Herten en daar ook professioneel en prettig geholpen. Prima service.
Vindt dit bedrijf een aanrader

10

Léon Cleef - 2017-09-15 05:54

Prima geholpen!

Uitstekende offerte gekregen. Meteen zaken kunnen doen. Heel prettig contact met Maikel van der Steen. Kundig en correct.
Aflevering was een grote surprise: auto mocht in showroom önthuld”worden. Overigens ook complimenten aan het hele bedrijf: zeer goede service en heel erg prettig contact!

10

Wijtman - 2017-09-07 01:53

Zeer positieve ervaring garage Helmond

Toen de computer van mijn Espace kapot was en niet meer geleverd kon worden heeft het verkoop team voor een financieel passende oplossing gezorgd. Daardoor kon ik met een mooie inruil premie en financiele ondersteuning van Renault Nederland een mooie Capture aanschaffen. Echt een hele mooie prestatie voor het verkoop team.
Ook de chef van de werkplaats heeft hier een positieve rol in gespeeld.

10

de Boeck - 2017-08-22 03:14

Bijzonder tevreden bij aanschaf nieuwe auto

Bij deze willen wij Dhr. Maikel van der Steen bedanken voor de plezierige, klantvriendelijke en vakkundige behandeling die we hebben ondervonden bij de aanschaf van onze Peugeot 2008.

10

Cornelissen - 2017-08-17 02:40

Zeer tevreden

Wij zijn bijzonder tevreden over de gehele afhandeling van de koop van mijn nieuwe auto. Zeer prettig en professioneel. Goede service!

10

L. Koopmans - 2017-07-16 01:45

Hoewel ik geen auto gekocht heb, (ik had meerdere ijzers in het vuur en het werd uiteindelijk een andere auto) toch zeker een woord van waardering voor Maikel en dus ook voor Janssen Kerres. De ontvangst is/ was prettig, het meedenken en ook de videoboodschap achteraf. Een bedrijf waar je graag naar toe gaat!

10

Peter Scheijen - 2017-07-05 05:42

Koop ocassion

Wij hebben op 21-6 een gebruikte Nissan Note bij Janssen-Kerres in Sittard gekocht. De verkoper nam alle tijd voor ons en heeft alles zeer goed tot de aflevering geregeld, bij de aflevering waren wij wel heel verrast over de manier waarop dit gebeurde. De auto was afgedekt met een doek en die moesten we samen van de auto halen terwijl de verkoper hier foto’s van maakte zo voelden wij ons wel heel speciaal en maken ze bij Janssen-Kerres er een speciaal moment van. De hele begeleiding tijdens de koop en daarna is echt top ga vooral zo door.

8

Hans Beeren - 2017-06-29 03:43

Proefrit peugeot 2008.

Bij deze wil ik hr. Maikel van der steen bedanken voor het correcte verkoop gesprek en overbrengen van zijn kennis.
Heb daarom ook gekozen voor de peugeot 2008 intens automaat.
Ook het persoonlijke smart phone filmpje heb ik zeer gewaardeerd.

10

Klaassens - 2017-06-01 07:54

Nissan

Bij Janssen Kerres in Venlo wordt je goed als klant behandeld de mensen aan de Receptie staan je uitstekend te woord en er wordt geluisterd hoe kunnen wij samen met de klant tot een juiste oplossing komen, al zijn ze nog zo groot. Ik raad dit bedrijf zeer aan. Debbie aan de receptie ga zo door met je collega’s tijd voor de warme douche.

8

P - 2017-03-27 11:08

Goed geluisterd, gekozen en geregeld

Na wat onderzoek en vergelijken op internet eens gaan kijken wat de dealers in Heerlen aan occasions hadden staan. Het aanbod dat er stond, viel aanvankelijk tegen. Verkoopster Anja Pepels van Janssen Kerres Citroën bleek echter heel goed geluisterd te hebben naar mijn wensen! Op haar computer vond ze een perfect passende auto. Deze bleek bij Nissan even verderop te staan. Ze handelde kordaat, haalde de auto direct en na de proefrit waren we helemaal enthousiast! Bijna te mooi om waar te zijn, puntgaaf, écht als nieuw. Bijzonder goed gekozen. Tijdens en na de aankoop hadden we steeds prettig en duidelijk telefonisch contact. Bij oplevering blonk de auto als een spiegel en was alles goed geregeld. Inmiddels mag ik er al twee weken naar volle tevredenheid in rijden, en van genieten. Bedankt voor de goede keuze en uitstekende service!

10

Heijden - 2017-03-21 08:33

Aankoop auto

Hebben de auto gekocht in Nuenen. Zeer klantvriendelijke bedrijf en geweldig blij met onze auto!

10

Jacqueline van der Zwaard - 2017-02-05 07:30

Zo wordt een auto kopen een feestje

Op zoek naar een andere auto kwamen we bij de Kia-dealer in Sittard terecht. We werden er zeer vriendelijk ontvangen door Bram van Breda die ons -zonder opdringerig te zijn, dat vinden wij heel belangrijk!- heeft geholpen om onze keuze te maken, een mooie Kia Sportage. De informatie, het (toch nog dezelfde dag) regelen van de proefrit, extra schoonmaak van de stoelen, zorgen dat de aflevering van de auto niet extreem lang zou duren … hij heeft het voor ons geregeld. Bedankt Bram. We hebben de auto nu twee dagen en er al heerlijk mee getoerd. We verwachten nog veel plezier van deze auto te hebben; hoge instap, ruim, stille motor, bepaald geen stille geluidsinstallatie, zes versnellingen, handige snufjes. Ideaal om straks mee op vakantie te gaan :).

8

Marloes Lamers van AANDACHT - 2016-12-06 05:14

Met oog voor de wens van de klant

Anja heeft ons bijzonder fijn geholpen. Vanuit zorg, geduld en met respect voor onze wensen. Waarin ze in staat is om vanuit eerlijk en vertrouwen onze wens te matchen met de mogelijkheden, die de garage te bieden heeft. En als er iets is, staat ze klaar om ons te helpen. Top!

10

Electro Consten - 2016-11-21 09:00

Kia Niro

Kia Niro Recensie. Mijn recensie na de eerste 4 dagen (van 5 jaar) rijden in de Kia Niro Executive.. Na 6 jaar Toyota Auris hybride Executive de overstap gemaakt naar de zeer charmante, mooie en overcomplete Kia Niro en ik kan nu al melden dat ik geen betere keuze had kunnen maken!

Het is 5 uur in de ochtend en het is koud en nat buiten brrr, lopend naar de mooie Niro word ik verwelkomd door spiegels die open klappen zonder dat ik iets doe en een subtiel lampje in de deurklink het voelt alsof Mn nieuwe vriend mij van harte welkom heet en goede morgen zegt. Ik druk de knop op de deurklink in en de deur ontgrendeld waarna in plaats neem in de ware cockpit van dit meesterwerk van Kia, subtiel schuift de stoel naar voren en gaat deze in de voor mij meest comfortabele positie staan waarna ik de start knop druk en de Niro mij voorziet van een prachtig dashboard met onvoorstelbaar veel informatie maar dat zonder druk of overbodig over te komen. Rustig rijd ik weg en als dank voor mijn goede benadering trakteert de Niro mij op een heerlijk verwarmde stoel en ook mijn handen worden gewarmd door het mooi in de hand liggend stuur. Onderweg naar kantoor geniet ik van het prachtige heldere geluid dat het JBL premium systeem produceert en op het moment dat ik bijna in slaap val door de heerlijk zittende zetel die mij dusdanig verwarmd dat mijn lijf denkt dat ik in bed lig grijpt de Niro subtiel in, houd mij tussen de lijnen, remt met de auto voor mij mee en geeft een subtiele waarschuwing dat ik moet opletten.

Na een lange dag op werk stap ik om 18.00 uur wederom in deze prachtige auto die inmiddels helaas vrij vies is geworden door het winterweer en probeer ik de sportmodus maar eens uit, zonder hapering schiet mijn nieuwe maatje vooruit en blijft hij als een gastheer voor mij werken. Als ik de navigatie vervolgens even uittest verbaast het mij te zien de de Niro zelfs zo slim is dat hij de hybride batterij oplaad voordat ik een berg benader waarna hij vervolgens de energie gebruikt om gratis naar boven te komen, ik was hybride rijden al 6 jaar gewend maar dit is hybride rijden 2.0

Thuis aangekomen parkeer ik de Niro in een parkeervak en open ik de deur, de Niro schuift mijn stoel voorzichtig naar achter zodat ik comfortabel en makkelijk uit kan stappen. Ik sluit de Niro af waarna hij mij lief vaarwel zegt en mij de weg naar huis verlicht totdat hij mij niet meer ziet en een dutje gaat doen.

Graag had ik deze recensie iets wat positiever verwoordt maar woorden schieten mij tekort, als er mensen zijn die nog twijfelen… vraag een testrit aan een neem de tijd kennis te maken met deze prachtige machine.

10

Hans - 2016-11-18 09:28

Geweldig

Ja geweldig was de kennismaking met het bedrijf Janssen Kerres in Sittard.
Klant vriendelijke verkoper in de showroom. Legde ons alles uit over de Dacia Duster Blackshadow Limitee 125 4×2 (vanaf nov 2016 in de showroom).. We kregen een nette prijs voor onze Clio waarna we de koop sloten.
In de dagen dat de Duster rijklaar gemaakt moest worden werden regelmatig op de hoogte gesteld van de stand van zaken.
Op de dag van de aflevering werden we verrast door de verkoper. Hij nam ons mee naar een onder een keurig blauw kleed afgedekte auto. Op een bord stond PROFICIAT familie ……..met jullie nieuwe Duster.
Hierna keurige uitleg van alle zaken van de auto.
Met een warm gevoel reden we in de Duster weg bij Janssen Kerres in Sittard.
Wij zijn erg tevreden over dit bedrijf.

P.S. de Duster is geweldig. De nieuwe 1.2 TCe motor is krachtig, lekker vlot en bijna geruisloos. Ook de uitvoering van de Blackshadow bevalt erg goed.

10

Roy Verboort - 2016-11-02 10:53

Tevreden DS4 klant

Ik wil bij deze Janssen Kerres bedanken voor het goede advies dat we hebben gekregen bij het bestellen van onze DS4 Crossback. Een enthousiaste adviseur maakt van het uitzoeken van een nieuwe auto een leuke belevenis, en zo moet het ook zijn.

10

Cynthia - 2016-09-22 11:35

Absoluut tevreden

Ik ben uiterst tevreden over Janssen Kerres in Sittard. Nadat ik eerder een proefrit had gemaakt bij Opel in een Karl maar waar ik niet naar tevredenheid werd behandeld (er werd mij niet gevraagd te gaan zitten, ik kreeg geen koffie aangeboden) kwam ik via reclame uit bij een Picanto. Ik werd uiterst hartelijk ontvangen door de vriendelijke verkoper in Sittard. Ik mocht eerst rustig rondkijken, mijn vragen werden netjes en eerlijk beantwoord. Er werd koffie aangeboden en we gingen zelfs aan een ander buro van zijn collega zitten omdat zijn buro midden in de zon stond.
Er werd mij een zeer passend aanbod gedaan en kreeg een hele goede inruilprijs voor mijn vorige auto. Een paar dagen na aankoop (inclusief lekker flesje wijn en een kadootje) ben ik nog gebeld of alles naar wens was.
Zeer goede service die ik zeker verder zou aanbevelen!

10

Marjo Ledoux Heerlen. - 2016-08-26 10:30

Advies bij autokoop.

Wij werden heel goed geholpen, bij de aankoop van een nieuwe auto.
De verkoper nam zich ook alle tijd, konden allerlei vragen stellen, deed alles goed uitleggen.
Zeer vriendelijk.
Prijs gekregen wat wij voor de inruilauto vroegen.
Deze garage zouden wij zeker aanbevelen!

10

vink - 2016-08-21 04:29

Reparatie aan me auto

Ik mag zeggen dat het garage bedrijf Janssen Kerres uit Maastricht een tien heeft verdient. Hoe ze me geholpen hebben met me doorreis van uit Hilversum naar Frankrijk, waar ik met auto pech terug moest,van uit Arlon in Belgie, naar de eerste beste Renault garage in Nederland. Op vrijdagmiddag half twee, me met spoed te helpen. Het materiaal moest ook nog bestelt worden en zaterdagmorgen om elf uur, me weg weer kon vervolgen naar Frankrijk. Na afspraak van de reparatie kosten .bleek dat het achteraf nog honderd euro goed koper was. Sappho Janssen Kerres
N. Vink , Hilversum.

4

Familie Wolfs - 2018-11-16 09:26

Lange wachttijden reparatie & slechte informatievoorziening jegens klant

Onlangs hebben wij dan eindelijk na enerzijds meer dan 8 ! maanden wachten onze nieuwe reservesleutel van onze Kia Picanto gekregen, nadat hij op een eerder tijdstip ( na een wachttijd van 5 maanden wachten, tijdens afspraak om ‘in te lezen’ plots onvindbaar was in de garage / filiaal Heerlen ). Anderzijds hebben wij bijna 3 maanden moeten wachten op reparatie van het defecte voorportierslot, hierdoor hebben wij een hele periode met een defect voertuig moeten rijden en veel accuproblemen gekend. Bij de uiteindelijke langverwachte reparatie onlangs bleek dan ook nog eens de zekeringsmodule kapot gebrand, weer wachten. Tijdens de communicatie omtrent een en ander, hebben wij deze als zeer matig ervaren, medewerkers zeggen ‘ijskoud’ dat er meerdere maken gebeld zou zijn, echter niets terug te zien op de zogenaamde nummermelder telefoon. Op de vraag waarom men dan geen bericht gestuurd heeft via email of eventueel via post krijgt men dan als klant helemaal geen antwoord. Feitelijk hebben we met ons voertuig een periode van 3 maanden niet 100% veilig kunnen rijden, om over comfort maar niet te spreken en dit tijdens de periode van fabrieksgarantie. We geloven best in de goede intenties van betreffende medewerkers filiaal Heerlen, maar in ons geval is men aanwijsbaar slecht omgegaan met de klant en heeft de periode van wachten op betreffende onderdelen ter herstel veel te lang geduurd, is de communicatie zeer slecht geweest en betreuren wij dat er nog niet eens een klein excuus vanaf kon. Vandaar dus onze slechte recensie in de hoop dat dit voor andere klanten zal betekenen dat men op een professionelere manier benaderd zullen worden als klant dan ons.

10

Nellie - 2018-10-12 05:52

Nissan Micra Janssen Kerres Varenschut Helmond

Wij zijn super blij met onze Nissan Micra!
De Heer Frank Eijsbouts heeft ons dan ook heel goed geholpen

10

Klip LTM - 2018-09-20 11:19

TOP SERVICE

Geachte heer, mevrouw,

Hierbij wil ik mijn bijzondere waardering uitspreken voor de door uw medewerkers geboden service op zaterdag 2 weken geleden.
Ik had een kleine schade opgelopen met mijn KIA. Ik had behoefte aan deskundige hulp om de terugweg naar Almere te kunnen maken. Ik deed op zaterdagmiddag, de werkplaats was al gesloten, een verzoek bij de leidinggevende van uw filiaal. Ik ben toen door hem en een toevallig nog aanwezige monteur, genaamd Bram, in ongeveer 5 minuten, geheel belangeloos geholpen.
Chapeau voor uw medewerkers.
Ik keer binnenkort terug naar Limburg en zal me als klant bij u aanmelden.

Met vriendelijke groet,

Klip LTM

10

S. Rademaekers - 2018-08-09 08:43

Super service

Zeer goed verloop en advies bij de koop van mijn Citroen.

10

Peugot 208 - 2018-08-06 12:25

Netjes behandeld goede service

10

Roy Visschers - 2018-07-26 01:13

Volledig tevreden

Vorige week gebeld voor een losse APK voor mijn Clio, kreeg vriendelijke mensen aan de lijn, het was behoorlijk druk op het moment zo net voor de bouwvak. Toch kon ik mijn auto wel langsbrengen woensdagochtend! Heel fijn!

Helaas, kreeg ik later wel een telefoontje dat de auto was afgekeurd, maar kon wel meteen gemaakt worden, dezelfde dag nog!
Fijne mensen, fijne service!

10

Duijkers vincent - 2018-07-25 09:06

Kia sportage dynamicline. 2017

Hallo wij zijn eind mei in sittard bij de dealer voor een prijsopgave geweest. Inruil kia carens op kia sportage. super gevoel bij de verkopers.zeer vriendelijk en behulpzaam. En wat nog het meest belangrijke is een eerlijke en goede inruilprijs. Dit heeft ervoor gezorgd dat wij meteen onze handtekening hebben gezet. Was eigenlijk niet de bedoeling zo zie je maar…. en de sportage (droomwagen van mijn vrouw maar toch ook wel van mij) is een genot om in te rijden. Het betreft een sportage dynamicline veel toeters en bellen. Zijn er blij mee. Ga vooral zo door mannen.

6

Hennie - 2018-04-26 07:20

Afspraak voor APK-keuring

Ruim 3 weken voor het verlopen van mijn APK probeerde ik een afspraak te maken voor de APK-keuring en de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Van mijn dealer kreeg ik te horen dat de eerst mogelijke datum 5 dagen na het verlopen van mijn APK was. Dit zou betekenen dat ik 5 dagen mijn auto niet kan gebruiken omdat ik dan niet verzekerd ben. Ik heb nog aangegeven dat de onderhoudsbeurt later kon, maar dat het fijn zou zijn als de auto op tijd gekeurd kon worden. Maar dat alles was absoluut niet mogelijk, ik had namelijk veel eerder een afspraak kunnen maken. Meedenken voor een oplossing was blijkbaar ook niet mogelijk. Vorige jaren was overigens het maken van een afspraak enkele weken voor het verlopen van de APK geen enkel probleem.
Noodgedwongen heb ik inmiddels een afspraak voor de APK-keuring en onderhoud bij een andere garage gemaakt. Als klant voel ik me belazerd door Nissan dat blijkbaar loze beloftes doet over gegarandeerde mobiliteit voor haar klanten!

10

Michelle - 2018-04-13 05:17

Auto top, service minder

Helaas bij de verkoop al een minder goede ervaring (proefrit afspraak was vergeten waardoor ik 1u moest wachten, prijs in de offerte kwam niet overeen met afgesproken prijs, ik moest 3 weken wachten na tekenen tot ik de auto kon halen). Foutjes kunnen natuurlijk gemaakt worden maar alles bij elkaar vond ik het niet de beste service. Nu, 8 maanden na verkoop, is het tijd voor een beurt en wordt mij vertelt dat o.a. de distributie riem vervangen moet worden en er nieuwe banden op moeten (in totaal gaat het mij 1500 kosten). Ik begrijp dat dit niet vanzelfsprekend wordt gedaan voor de verkoop, maar als er een dure onderhoudbeurt aan zit te komen, kan de klant hier op zijn minst op attent worden gemaakt in mijn mening.
Daarnaast was de distributie riem vervangen bij JK zo’n 750 euro en bij de garage waar ik nu ga (die goed staat aangeschreven!) 435 euro, groot verschil.
Ik ben blij met de auto en denk dat ik hem voor een eerlijke prijs heb gekocht. Als ik had geweten dat daar nog geen jaar later 1500 bovenop zou komen aan onderhoud, had ik daar misschien anders over gedacht.

10

John - 2018-03-13 07:27

Mijn nieuwe Nissan Micra

Louis Haanstraat
19

10

Klein Onstenk - 2018-02-23 12:44

Terugverhuisd uit Frankrijk als echte Peugeot liefhebbers zijn we al weer zo’n vijf jaar via Janssen-Gerwen,nu klant in Nuenen bij
JanssenKerres.Het wordt tijd dat na aanschaf van een paar nieuwe Peugeots en de nodige service-beurten wij van ons laten horen.
Deze garage munt uit in klantvriendelijkheid,zij spelen in op de wensen van de klant.Dat geldt zowel voor de verkoopafdeling als de werkplaats.De aanschaf van een nieuwe Peugeot is bij hun een waar genoegen.Geen overbodig gemarchandeer.Wij hopen nog
lang van dit adres gebruik te kunnen maken.Met vr.gr. en tot ziens,Fam.Klein Onstenk.

10

Rachelle - 2018-02-01 08:54

Vriendelijke en professionele service

Ik zou graag deze garage aanbevelen; zowel voor de kwaliteit waarmee mijn auto onderhouden als voor de professionaliteit, kundigheid en vriendelijkheid van de medewerkers. Ze gaan “above and beyond” om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zeker Dr. Ralph Kaefer, werken bij de receptie van de werkplaats, is een aanwinst voor deze organisatie. Hartelijk dank!

10

willy. Snijckers - 2018-01-20 11:30

Aankoop nieuwe Auto

Statnsingel 131 Zeer te vrede goede uitleg door de heer Nick Plummen

10

Peters - 2017-12-20 07:44

aflevering leaseauto

aflevering van mijn leaseauto op vrijdag 15-12 als zeer prettig ervaren.
Er is en wordt tijd voor de klant gemaakt en er is ruimte genoeg om vragen-/tekst en uitleg te krijgen over de auto
De kennis en kunde van de medewerker is perfect en kan het duidelijk overbrengen naar de klant.

10

jo mooren - 2017-12-05 11:46

KIA PICANTO

IK RIJ NU SINDS 3 MAANDEN 1 NIEUWE KIA PICANTO
GEKOCHT BIJ JANSSEN KERRES IN HERTEN
GOED GEADVISEERD BIJ DE AANKOOP.
AUTO BEVALT ZEER GOED
IS HEEL ERG ZUINIG IN VERBRUIK

10

R.J.H. Grond - 2017-12-04 10:46

Perfecte oplevering nieuwe Renault Megane GT

Beste Rayn,

Mijn complimenten voor jou zeer uitgebreide en overduidelijke uitleg, van alle functies en features van deze geweldige Renault Megane GT. Dit noem ik nu klantcontact. Alle tijd nemen om de klant een goed uitleg te geven over alles.

Nogmaals bedankt.

Met vriendelijke groet,
Roland Grond

10

M. - 2017-12-04 09:44

Bij Janssen Kerres in Helmond mijn Peugeot 308 ingeruild voor een jonge Peugeot 208.
Verkoper Maikel van der Steen heeft ons zeer deskundig en met enthousiasme begeleid bij deze ver- en aankoop. Zeer tevreden!

10

M. Van der Stelt - 2017-11-23 07:49

Zeer goede service

Uitermate tevreden over de servicegerichtheid, het meedenken met de klant en de geboden kostenloze oplossing van de mankement van mijn auto.
Ik beveel deze dealer mede aan door hun vriendelijke benadering.

10

Joop Janssen - 2017-10-12 11:06

Super Service

Vanmorgen voor een update van de navigatie van mijn Kia Sportage naar Kia Kerres in Sittard geweest. Werd er goed ontvangen en voorgelicht over eventuele risico’s van het updaten. Na twee en een half uur wachten was de klus geklaard en ook nog wel kosteloos, was een of andere actie die eigenlijk al voorbij was maar waar ik toch nog gebruik van kon maken. Super service een grote pluim hiervoor. Bedankt Kia kerres Sittard

10

Pelzer - 2017-08-15 11:48

Mijn review.

Betreft de Renault-Garage Janssenkerres te Venlo,
Het Van mij krijgt deze Onderneming de waardering 10 plus.
Ik heb een Renault Scenic van bouwjaar 2004, elders werd al
meerdere malen gezegd koop doch een nieuwe Auto.
Toch de Renault-Garage Janssenkerres verkoopt niet alleen
maar betrouwbare Auto’s nee, ook de service-onderhoud is
technisch ook wat betreft de Elektronica, helemaal perfect.
Helpen: Ik had een afspraak maar mijn Renault startte niet.
Ik belde en binnen de kortste tijd stond de service van Renault
Janssenkerres voor mijn huisdeur. Dus binnen de kortste tijd
was ik als nog bij mijn afspraak aanwezig.
Tevens werd ik altijd realistisch en serieus benaderd. En dit
maakt het uit dat ik met deze oude Renault nog altijd met
het gevoel van zekerheid en plezier helemaal content kan rijden.
Bedankt en hiervoor dan ook die plus achter die 10.

10

Yolanda Pinckaers - 2017-05-16 01:05

Mijn mening

Zeer klantvriendelijk. Goed geholpen bij de aan en verkoop van mijn auto! Service van Top Niveau!!!

10

Kulmer - 2017-03-18 06:09

Super service bij garantie afhandeling…

Ik wil het team Citroën kerres Maastricht harstikke bedanken voor hun tomeloze inzet ivm een carrosserie garantie afhandeling van onze Cactus. Met name Daniël en Paul verdienen een grote pluim. De service is echt top op deze vestiging van Janssen kerres. Toppers!!!!!

10

Nico van de Pol - 2017-02-05 03:20

logan mcv

Ik heb een logan nieuw gekocht in 2006 ,particulier verkocht weer in 2016.
Deze auto heb de vrouw met veel plezier gereden , en nooit mankementen aan gehad .
als alleen maar de gebruikelijke onderhoudskosten.
Ik zelf had een renault clio nieuw waar ik veel mee naar zwitserland heb gereden 3 jaar lang .
daar ik deze auto niet meer nodig had wegens pensioen , heb ik die ingeruild weer op een Dacia Logan MCV prestige van bijna 2 jaar oud . Deze auto voldoet bij mij heel erg goed , en wij rijden daar ook graag mee korte en lange afstanden soms .
dus met andere woorden zeer aan te bevelen ook , al is het maar voor de beurs te sparen .

10

Knops - 2016-12-15 08:12

Vevanging koplampen

De linkerkoplamp van mijn C4 uit 2007 was gisteravond gesprongen. Ik belde of ik even kon langskomen in Sittard voor vervanging. Ik werd heel klantvriendelijk geholpen en de service was uitstekend!! Na 10 jaar nog altijd een tevreden klant!

10

Mevr. Theunissen - 2016-07-20 11:18

Professionele organisatie

Professionele organisatie, vakkundig en betrouwbaar. Goede service en kwaliteit met persoonlijk contact.