Klantbeoordelingen

Sales

9.7

Totaal

9.8

Aftersales

10

Uw mening is belangrijk: schrijf zelf een review!

Uw mening is belangrijk voor ons, daarom vragen wij u een review te plaatsen over uw ervaringen bij Janssen Kerres. U kunt ervoor kiezen om een review te schrijven voor onze sales afdeling of onze aftersales afdeling. Wij waarderen het als u ons een review geeft.

Wij horen graag van u!

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Wat zeggen andere klanten over ons?

10

Léon Cleef - 2017-09-15 17:54

Prima geholpen!

Uitstekende offerte gekregen. Meteen zaken kunnen doen. Heel prettig contact met Maikel van der Steen. Kundig en correct.
Aflevering was een grote surprise: auto mocht in showroom önthuld”worden. Overigens ook complimenten aan het hele bedrijf: zeer goede service en heel erg prettig contact!

10

Wijtman - 2017-09-07 13:53

Zeer positieve ervaring garage Helmond

Toen de computer van mijn Espace kapot was en niet meer geleverd kon worden heeft het verkoop team voor een financieel passende oplossing gezorgd. Daardoor kon ik met een mooie inruil premie en financiele ondersteuning van Renault Nederland een mooie Capture aanschaffen. Echt een hele mooie prestatie voor het verkoop team.
Ook de chef van de werkplaats heeft hier een positieve rol in gespeeld.

10

de Boeck - 2017-08-22 15:14

Bijzonder tevreden bij aanschaf nieuwe auto

Bij deze willen wij Dhr. Maikel van der Steen bedanken voor de plezierige, klantvriendelijke en vakkundige behandeling die we hebben ondervonden bij de aanschaf van onze Peugeot 2008.

10

Cornelissen - 2017-08-17 14:40

Zeer tevreden

Wij zijn bijzonder tevreden over de gehele afhandeling van de koop van mijn nieuwe auto. Zeer prettig en professioneel. Goede service!

10

L. Koopmans - 2017-07-16 13:45

Hoewel ik geen auto gekocht heb, (ik had meerdere ijzers in het vuur en het werd uiteindelijk een andere auto) toch zeker een woord van waardering voor Maikel en dus ook voor Janssen Kerres. De ontvangst is/ was prettig, het meedenken en ook de videoboodschap achteraf. Een bedrijf waar je graag naar toe gaat!

10

Peter Scheijen - 2017-07-05 17:42

Koop ocassion

Wij hebben op 21-6 een gebruikte Nissan Note bij Janssen-Kerres in Sittard gekocht. De verkoper nam alle tijd voor ons en heeft alles zeer goed tot de aflevering geregeld, bij de aflevering waren wij wel heel verrast over de manier waarop dit gebeurde. De auto was afgedekt met een doek en die moesten we samen van de auto halen terwijl de verkoper hier foto’s van maakte zo voelden wij ons wel heel speciaal en maken ze bij Janssen-Kerres er een speciaal moment van. De hele begeleiding tijdens de koop en daarna is echt top ga vooral zo door.

8

Hans Beeren - 2017-06-29 15:43

Proefrit peugeot 2008.

Bij deze wil ik hr. Maikel van der steen bedanken voor het correcte verkoop gesprek en overbrengen van zijn kennis.
Heb daarom ook gekozen voor de peugeot 2008 intens automaat.
Ook het persoonlijke smart phone filmpje heb ik zeer gewaardeerd.

10

Klaassens - 2017-06-01 19:54

Nissan

Bij Janssen Kerres in Venlo wordt je goed als klant behandeld de mensen aan de Receptie staan je uitstekend te woord en er wordt geluisterd hoe kunnen wij samen met de klant tot een juiste oplossing komen, al zijn ze nog zo groot. Ik raad dit bedrijf zeer aan. Debbie aan de receptie ga zo door met je collega’s tijd voor de warme douche.

8

P - 2017-03-27 23:08

Goed geluisterd, gekozen en geregeld

Na wat onderzoek en vergelijken op internet eens gaan kijken wat de dealers in Heerlen aan occasions hadden staan. Het aanbod dat er stond, viel aanvankelijk tegen. Verkoopster Anja Pepels van Janssen Kerres Citroën bleek echter heel goed geluisterd te hebben naar mijn wensen! Op haar computer vond ze een perfect passende auto. Deze bleek bij Nissan even verderop te staan. Ze handelde kordaat, haalde de auto direct en na de proefrit waren we helemaal enthousiast! Bijna te mooi om waar te zijn, puntgaaf, écht als nieuw. Bijzonder goed gekozen. Tijdens en na de aankoop hadden we steeds prettig en duidelijk telefonisch contact. Bij oplevering blonk de auto als een spiegel en was alles goed geregeld. Inmiddels mag ik er al twee weken naar volle tevredenheid in rijden, en van genieten. Bedankt voor de goede keuze en uitstekende service!

10

Heijden - 2017-03-21 08:33

Aankoop auto

Hebben de auto gekocht in Nuenen. Zeer klantvriendelijke bedrijf en geweldig blij met onze auto!

10

Jacqueline van der Zwaard - 2017-02-05 19:30

Zo wordt een auto kopen een feestje

Op zoek naar een andere auto kwamen we bij de Kia-dealer in Sittard terecht. We werden er zeer vriendelijk ontvangen door Bram van Breda die ons -zonder opdringerig te zijn, dat vinden wij heel belangrijk!- heeft geholpen om onze keuze te maken, een mooie Kia Sportage. De informatie, het (toch nog dezelfde dag) regelen van de proefrit, extra schoonmaak van de stoelen, zorgen dat de aflevering van de auto niet extreem lang zou duren … hij heeft het voor ons geregeld. Bedankt Bram. We hebben de auto nu twee dagen en er al heerlijk mee getoerd. We verwachten nog veel plezier van deze auto te hebben; hoge instap, ruim, stille motor, bepaald geen stille geluidsinstallatie, zes versnellingen, handige snufjes. Ideaal om straks mee op vakantie te gaan :).

8

Marloes Lamers van AANDACHT - 2016-12-06 17:14

Met oog voor de wens van de klant

Anja heeft ons bijzonder fijn geholpen. Vanuit zorg, geduld en met respect voor onze wensen. Waarin ze in staat is om vanuit eerlijk en vertrouwen onze wens te matchen met de mogelijkheden, die de garage te bieden heeft. En als er iets is, staat ze klaar om ons te helpen. Top!

10

Electro Consten - 2016-11-21 09:00

Kia Niro

Kia Niro Recensie. Mijn recensie na de eerste 4 dagen (van 5 jaar) rijden in de Kia Niro Executive.. Na 6 jaar Toyota Auris hybride Executive de overstap gemaakt naar de zeer charmante, mooie en overcomplete Kia Niro en ik kan nu al melden dat ik geen betere keuze had kunnen maken!

Het is 5 uur in de ochtend en het is koud en nat buiten brrr, lopend naar de mooie Niro word ik verwelkomd door spiegels die open klappen zonder dat ik iets doe en een subtiel lampje in de deurklink het voelt alsof Mn nieuwe vriend mij van harte welkom heet en goede morgen zegt. Ik druk de knop op de deurklink in en de deur ontgrendeld waarna in plaats neem in de ware cockpit van dit meesterwerk van Kia, subtiel schuift de stoel naar voren en gaat deze in de voor mij meest comfortabele positie staan waarna ik de start knop druk en de Niro mij voorziet van een prachtig dashboard met onvoorstelbaar veel informatie maar dat zonder druk of overbodig over te komen. Rustig rijd ik weg en als dank voor mijn goede benadering trakteert de Niro mij op een heerlijk verwarmde stoel en ook mijn handen worden gewarmd door het mooi in de hand liggend stuur. Onderweg naar kantoor geniet ik van het prachtige heldere geluid dat het JBL premium systeem produceert en op het moment dat ik bijna in slaap val door de heerlijk zittende zetel die mij dusdanig verwarmd dat mijn lijf denkt dat ik in bed lig grijpt de Niro subtiel in, houd mij tussen de lijnen, remt met de auto voor mij mee en geeft een subtiele waarschuwing dat ik moet opletten.

Na een lange dag op werk stap ik om 18.00 uur wederom in deze prachtige auto die inmiddels helaas vrij vies is geworden door het winterweer en probeer ik de sportmodus maar eens uit, zonder hapering schiet mijn nieuwe maatje vooruit en blijft hij als een gastheer voor mij werken. Als ik de navigatie vervolgens even uittest verbaast het mij te zien de de Niro zelfs zo slim is dat hij de hybride batterij oplaad voordat ik een berg benader waarna hij vervolgens de energie gebruikt om gratis naar boven te komen, ik was hybride rijden al 6 jaar gewend maar dit is hybride rijden 2.0

Thuis aangekomen parkeer ik de Niro in een parkeervak en open ik de deur, de Niro schuift mijn stoel voorzichtig naar achter zodat ik comfortabel en makkelijk uit kan stappen. Ik sluit de Niro af waarna hij mij lief vaarwel zegt en mij de weg naar huis verlicht totdat hij mij niet meer ziet en een dutje gaat doen.

Graag had ik deze recensie iets wat positiever verwoordt maar woorden schieten mij tekort, als er mensen zijn die nog twijfelen… vraag een testrit aan een neem de tijd kennis te maken met deze prachtige machine.

10

Hans - 2016-11-18 21:28

Geweldig

Ja geweldig was de kennismaking met het bedrijf Janssen Kerres in Sittard.
Klant vriendelijke verkoper in de showroom. Legde ons alles uit over de Dacia Duster Blackshadow Limitee 125 4×2 (vanaf nov 2016 in de showroom).. We kregen een nette prijs voor onze Clio waarna we de koop sloten.
In de dagen dat de Duster rijklaar gemaakt moest worden werden regelmatig op de hoogte gesteld van de stand van zaken.
Op de dag van de aflevering werden we verrast door de verkoper. Hij nam ons mee naar een onder een keurig blauw kleed afgedekte auto. Op een bord stond PROFICIAT familie ……..met jullie nieuwe Duster.
Hierna keurige uitleg van alle zaken van de auto.
Met een warm gevoel reden we in de Duster weg bij Janssen Kerres in Sittard.
Wij zijn erg tevreden over dit bedrijf.

P.S. de Duster is geweldig. De nieuwe 1.2 TCe motor is krachtig, lekker vlot en bijna geruisloos. Ook de uitvoering van de Blackshadow bevalt erg goed.

10

Roy Verboort - 2016-11-02 22:53

Tevreden DS4 klant

Ik wil bij deze Janssen Kerres bedanken voor het goede advies dat we hebben gekregen bij het bestellen van onze DS4 Crossback. Een enthousiaste adviseur maakt van het uitzoeken van een nieuwe auto een leuke belevenis, en zo moet het ook zijn.

10

Cynthia - 2016-09-22 11:35

Absoluut tevreden

Ik ben uiterst tevreden over Janssen Kerres in Sittard. Nadat ik eerder een proefrit had gemaakt bij Opel in een Karl maar waar ik niet naar tevredenheid werd behandeld (er werd mij niet gevraagd te gaan zitten, ik kreeg geen koffie aangeboden) kwam ik via reclame uit bij een Picanto. Ik werd uiterst hartelijk ontvangen door de vriendelijke verkoper in Sittard. Ik mocht eerst rustig rondkijken, mijn vragen werden netjes en eerlijk beantwoord. Er werd koffie aangeboden en we gingen zelfs aan een ander buro van zijn collega zitten omdat zijn buro midden in de zon stond.
Er werd mij een zeer passend aanbod gedaan en kreeg een hele goede inruilprijs voor mijn vorige auto. Een paar dagen na aankoop (inclusief lekker flesje wijn en een kadootje) ben ik nog gebeld of alles naar wens was.
Zeer goede service die ik zeker verder zou aanbevelen!

10

Marjo Ledoux Heerlen. - 2016-08-26 22:30

Advies bij autokoop.

Wij werden heel goed geholpen, bij de aankoop van een nieuwe auto.
De verkoper nam zich ook alle tijd, konden allerlei vragen stellen, deed alles goed uitleggen.
Zeer vriendelijk.
Prijs gekregen wat wij voor de inruilauto vroegen.
Deze garage zouden wij zeker aanbevelen!

10

vink - 2016-08-21 16:29

Reparatie aan me auto

Ik mag zeggen dat het garage bedrijf Janssen Kerres uit Maastricht een tien heeft verdient. Hoe ze me geholpen hebben met me doorreis van uit Hilversum naar Frankrijk, waar ik met auto pech terug moest,van uit Arlon in Belgie, naar de eerste beste Renault garage in Nederland. Op vrijdagmiddag half twee, me met spoed te helpen. Het materiaal moest ook nog bestelt worden en zaterdagmorgen om elf uur, me weg weer kon vervolgen naar Frankrijk. Na afspraak van de reparatie kosten .bleek dat het achteraf nog honderd euro goed koper was. Sappho Janssen Kerres
N. Vink , Hilversum.

10

Pelzer - 2017-08-15 11:48

Mijn review.

Betreft de Renault-Garage Janssenkerres te Venlo,
Het Van mij krijgt deze Onderneming de waardering 10 plus.
Ik heb een Renault Scenic van bouwjaar 2004, elders werd al
meerdere malen gezegd koop doch een nieuwe Auto.
Toch de Renault-Garage Janssenkerres verkoopt niet alleen
maar betrouwbare Auto’s nee, ook de service-onderhoud is
technisch ook wat betreft de Elektronica, helemaal perfect.
Helpen: Ik had een afspraak maar mijn Renault startte niet.
Ik belde en binnen de kortste tijd stond de service van Renault
Janssenkerres voor mijn huisdeur. Dus binnen de kortste tijd
was ik als nog bij mijn afspraak aanwezig.
Tevens werd ik altijd realistisch en serieus benaderd. En dit
maakt het uit dat ik met deze oude Renault nog altijd met
het gevoel van zekerheid en plezier helemaal content kan rijden.
Bedankt en hiervoor dan ook die plus achter die 10.

10

Yolanda Pinckaers - 2017-05-16 13:05

Mijn mening

Zeer klantvriendelijk. Goed geholpen bij de aan en verkoop van mijn auto! Service van Top Niveau!!!

10

Kulmer - 2017-03-18 18:09

Super service bij garantie afhandeling…

Ik wil het team Citroën kerres Maastricht harstikke bedanken voor hun tomeloze inzet ivm een carrosserie garantie afhandeling van onze Cactus. Met name Daniël en Paul verdienen een grote pluim. De service is echt top op deze vestiging van Janssen kerres. Toppers!!!!!

10

Nico van de Pol - 2017-02-05 15:20

logan mcv

Ik heb een logan nieuw gekocht in 2006 ,particulier verkocht weer in 2016.
Deze auto heb de vrouw met veel plezier gereden , en nooit mankementen aan gehad .
als alleen maar de gebruikelijke onderhoudskosten.
Ik zelf had een renault clio nieuw waar ik veel mee naar zwitserland heb gereden 3 jaar lang .
daar ik deze auto niet meer nodig had wegens pensioen , heb ik die ingeruild weer op een Dacia Logan MCV prestige van bijna 2 jaar oud . Deze auto voldoet bij mij heel erg goed , en wij rijden daar ook graag mee korte en lange afstanden soms .
dus met andere woorden zeer aan te bevelen ook , al is het maar voor de beurs te sparen .

10

Knops - 2016-12-15 20:12

Vevanging koplampen

De linkerkoplamp van mijn C4 uit 2007 was gisteravond gesprongen. Ik belde of ik even kon langskomen in Sittard voor vervanging. Ik werd heel klantvriendelijk geholpen en de service was uitstekend!! Na 10 jaar nog altijd een tevreden klant!

10

Mevr. Theunissen - 2016-07-20 11:18

Professionele organisatie

Professionele organisatie, vakkundig en betrouwbaar. Goede service en kwaliteit met persoonlijk contact.