Klantbeoordelingen

Sales

10.2

Totaal

10

Aftersales

9.5

Uw mening is belangrijk: schrijf zelf een review!

Uw mening is belangrijk voor ons, daarom vragen wij u een review te plaatsen over uw ervaringen bij Janssen Kerres. U kunt ervoor kiezen om een review te schrijven voor onze sales afdeling of onze aftersales afdeling. Wij waarderen het als u ons een review geeft.

Wij horen graag van u!

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.
  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Wat zeggen andere klanten over ons?

10

Henry - 2019-10-28 02:03

Aankoop demo auto

Ik wil verkoopadviseur Anja Uiterwaal hartstikke bedanken voor de super dienstverlening die zij heeft gedaan.
Had nieuw voorraadmodel Citroen C5Aircross gekocht en dag erna was demo van dit type te koop met juist die kleur wat wij wilden hebben.
Naar Anja gegaan en gevraagd of ik het koopcontract kon laten ontbinden, zodat ik de demo auto kon kopen. Na 1 dag werd ik teruggebeld dat dit mogelijk was en vanaf afgelopen vrijdag ben ik de trotse bezitter van deze demo C5 Aircross, welke is voorzien van alle opties.
De auto nu 3 dagen in bezit en hij rijdt voortreffelijk. Wel nog op ontdekkingsreis ivm de vele opties en extras op deze demo auto.
Ik wil Anja dan ook via de review nogmaals bedanken voor de heel prettige gesprekken en het uiteindelijke resultaat. Ga zo door en je doet aan klantenbinding.

10

Rene - 2018-05-07 08:43

Nieuwe auto

Vriendelijke en deskundige verkoper, Rik

8

Marloes Lamers van AANDACHT - 2016-12-06 05:14

Met oog voor de wens van de klant

Anja heeft ons bijzonder fijn geholpen. Vanuit zorg, geduld en met respect voor onze wensen. Waarin ze in staat is om vanuit eerlijk en vertrouwen onze wens te matchen met de mogelijkheden, die de garage te bieden heeft. En als er iets is, staat ze klaar om ons te helpen. Top!

10

Roy Verboort - 2016-11-02 10:53

Tevreden DS4 klant

Ik wil bij deze Janssen Kerres bedanken voor het goede advies dat we hebben gekregen bij het bestellen van onze DS4 Crossback. Een enthousiaste adviseur maakt van het uitzoeken van een nieuwe auto een leuke belevenis, en zo moet het ook zijn.

10

Marjo Ledoux Heerlen. - 2016-08-26 10:30

Advies bij autokoop.

Wij werden heel goed geholpen, bij de aankoop van een nieuwe auto.
De verkoper nam zich ook alle tijd, konden allerlei vragen stellen, deed alles goed uitleggen.
Zeer vriendelijk.
Prijs gekregen wat wij voor de inruilauto vroegen.
Deze garage zouden wij zeker aanbevelen!

20

Astrid en Julius - 2019-09-06 09:26

Een 10 voor de service!

Graag willen wij onze complimenten maken aan en ons bedanken bij Citroën Janssen-Kerres te Heerlen voor de superservice die wij recentelijk hebben mogen ontvangen. Met name Mevr. Uiterwaal en Dhr. Westerberg staken hier met kop en schouder boven uit! Na de diefstal van onze lease-auto zaten wij in zak en as. Wij zaten zonder auto en met een berg aan administratieve rompslomp. Mevr. Uiterwaal heeft toen alles in het werk gesteld om een vervangende auto te regelen en ons daarnaast ondersteund om de zaak ook administratief af te kunnen handelen. Dhr. Westerberg heeft, als vervanger van Mevr. Uiterwaal, er voor gezorgd dat wij weer zo snel als mogelijk konden beschikken over een nieuwe lease-auto. Juist dit extra stukje noodzakelijke en gewenste service heeft aan ons getoond dat Citroën Janssen-Kerres te Heerlen veel verder gaat in haar klantvriendelijkheid en je niet zo maar afdoet of behandelt als ‘klant’. Citroën Janssen-Kerres, Mevr. Uiterwaal en Dhr. Westerberg – vestiging Heerlen – chapeau!!!! Van ons krijgen jullie een 10!

10

Michelle - 2018-04-13 05:17

Auto top, service minder

Helaas bij de verkoop al een minder goede ervaring (proefrit afspraak was vergeten waardoor ik 1u moest wachten, prijs in de offerte kwam niet overeen met afgesproken prijs, ik moest 3 weken wachten na tekenen tot ik de auto kon halen). Foutjes kunnen natuurlijk gemaakt worden maar alles bij elkaar vond ik het niet de beste service. Nu, 8 maanden na verkoop, is het tijd voor een beurt en wordt mij vertelt dat o.a. de distributie riem vervangen moet worden en er nieuwe banden op moeten (in totaal gaat het mij 1500 kosten). Ik begrijp dat dit niet vanzelfsprekend wordt gedaan voor de verkoop, maar als er een dure onderhoudbeurt aan zit te komen, kan de klant hier op zijn minst op attent worden gemaakt in mijn mening.
Daarnaast was de distributie riem vervangen bij JK zo’n 750 euro en bij de garage waar ik nu ga (die goed staat aangeschreven!) 435 euro, groot verschil.
Ik ben blij met de auto en denk dat ik hem voor een eerlijke prijs heb gekocht. Als ik had geweten dat daar nog geen jaar later 1500 bovenop zou komen aan onderhoud, had ik daar misschien anders over gedacht.

10

Rachelle - 2018-02-01 08:54

Vriendelijke en professionele service

Ik zou graag deze garage aanbevelen; zowel voor de kwaliteit waarmee mijn auto onderhouden als voor de professionaliteit, kundigheid en vriendelijkheid van de medewerkers. Ze gaan “above and beyond” om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zeker Dr. Ralph Kaefer, werken bij de receptie van de werkplaats, is een aanwinst voor deze organisatie. Hartelijk dank!

10

Knops - 2016-12-15 08:12

Vevanging koplampen

De linkerkoplamp van mijn C4 uit 2007 was gisteravond gesprongen. Ik belde of ik even kon langskomen in Sittard voor vervanging. Ik werd heel klantvriendelijk geholpen en de service was uitstekend!! Na 10 jaar nog altijd een tevreden klant!